اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

توسعه خدمات الکترونیکی از اولویت‌های دولت است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: توسعه خدمات الکترونیکی از اولویت‌های دولت است.

توسعه خدمات الکترونیکی از اولویت‌های دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه کارتی‌کردن اتوبوس‌های داخل شهری زنجان اظهار کرد: طرح کارتی کردن اتوبوس‌ها یکی از گام‌های دولت در راستای الکترونیکی‌کردن خدمات است.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان در ارائه خدمات الکترونیک از استان‌های پیشتاز کشور است، اضافه کرد: تاکنون بیش از 500 خدمت الکترونیکی در استان زنجان ارائه شده است.

معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه ارائه خدمات الکترونیک دارای فواید و مزایای بسیاری است، اضافه کرد: ارائه خدمات الکترونیک موجب کاهش زمان ارائه خدمات می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه ارائه خدمات الکترونیک موجب پیشرفت و توسعه استان می‌شود، افزود: خوشبختانه روز به روز در استان زنجان به تعداد خدمات الکترونیکی افزوده می‌شود.

کریمی در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت مهر در استان افزود: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه خدمات انجام شده توسط دستگاه‌های مختلف در طول فعالیت هفت ساله دولت نهم و دهم است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت مهر موجب آشنایی بیشتر مردم با خدمات دولتی شده است، اضافه کرد: خوشبختانه برگزاری این نمایشگاه با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده است.

معاون عمرانی استاندار زنجان همچنین با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت مهر با استقبال خوب دستگاه‌های استان مواجه شده است، اضافه کرد: همچنین حضور بخش خصوصی نیز در این نمایشگاه چشمگیر بوده است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول