اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات کردستان تاکید کرد

ضرورت نهادینه کردن فرهنگ استفاده از خدمات الکترونیکی

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات استان کردستان با تاکید بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ استفاده از خدمات الکترونیکی گفت: با حذف سیستم سنتی و نهادینه کردن این فرهنگ زمینه حمایت از اقتصاد کشور مهیا می‌شود.

ضرورت نهادینه کردن فرهنگ استفاده از خدمات الکترونیکی

محمد سعید احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهارداشت: مشترکان تلفن ثابت استان در سال جهاداقتصادی نسبت به پرداخت غیرحضوری قبض‌های تلفن رغبت چشمگیری نشان دادند.

وی سامانه 1818، پرداخت اینترنتی و استفاده از سیستم عابربانک‌ها را از جمله راه‌های پرداخت غیر‌حضوری قبوض تلفن ثابت عنوان کرد.

وی کاهش هزینه و صرفه‌جویی در وقت مشتریان و جلوگیری از پرت کاغذ را مهم‌ترین پیامد‌های پرداخت غیر‌حضوری اعلام کرد و بر توجه شهروندان به این مهم تاکید کرد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات استان کردستان با اشاره به رشد قابل توجه میزان پرداخت غیر‌حضوری مشترکین تلفن ثابت در سال جهاداقتصادی در کردستان افزود: آمار پرداخت غیر‌حضوری در سیکل اول(فروردین و اردیبهشت) سال 1390 حدود 16هزار مشترک بوده که این رقم در سیکل پایانی (بهمن و اسفند) سال گذشته به بیش از 20هزار مشترک رسیده است.

احمدی یادآور شد: مشترکان تلفن ثابت مخابرات کردستان در سیکل اول با پرداخت بیش از 76 هزار مورد به صورت حضوری و با مراجعه به دفاتر خدماتی و بانک‌ها هزینه خود را پرداخت کردند که این رقم با توجه به استقبال شهروندان از پرداخت غیرحضوری، در سیکل پایانی سال به کمتر از 72هزار مشترک رسیده است.

وی آگاه‌سازی شهروندان را در استفاده از ارتباطات الکترونیکی و حذف برنامه‌های سنتی را در پرداخت فیش‌های تلفن ثابت و همراه، آب، برق و گاز یک ضرورت مهم در زندگی شهروندان اعلام کرد.

احمدی در ادامه اطلاع‌رسانی مزایا و پیامدهای ارزنده استفاده از روش‌های جدید و الکترونیکی در پرداخت قبوض از سوی رسانه‌های جمعی و دستگاه‌های فرهنگی را اقدامی شایسته در حذف هزینه‌های اضافی عنوان کرد و گفت: بر اساس برنامه شرکت مخابرات کشور در آینده نزدیک همه فیش‌های شرکت مخابرات حذف و پرداخت قبوض از طریق خدمات غیرحضوری صورت می‌پذیرد.

به گفته وی، در حال حاضر سامانه 1818 ویژه تلفن ثابت و 9990 ویژه همراه اول بوده و تماس از طریق تلفن ثابت و دیگر اپراتورهای همراه با شماره 09129990 امکان پذیر است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات استان کردستان، شرکت مخابرات را یکی از دستگاه‌های خدمات‌رسان موثر در پیشبرد برنامه‌های الکترونیکی و حذف برنامه‌های سنتی در زندگی روز‌مره مردم معرفی و اضافه کرد: مشارکت و تعامل مردم با شرکت بهترین سرمایه برای توسعه زیرساخت‌های مخابراتی و برنامه‌های الکترونیکی جدید است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول