اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره اتوبوسرانی مبارکه و حومه خبر داد

راه‌اندازی آزمایشی طرح کارت بلیط الکترونیکی در ناوگان اتوبوسرانی مبارکه

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره اتوبوسرانی مبارکه و حومه گفت: راه‌اندازی آزمایشی طرح کارت بلیط الکترونیکی در ناوگان اتوبوسرانی این شهرستان در ماه مهر سال جاری آغاز شده است.

راه‌اندازی آزمایشی طرح کارت بلیط الکترونیکی در ناوگان اتوبوسرانی مبارکه

عبدالمحمد آرمینه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مبارکه اظهار کرد: هر یک از اتوبوس‌های شهر مبارکه و حومه دارای دو دستگاه کارت‌خوان هستند که شهروندان مبارکه می‌توانند در هنگام ورود هزینه سفر خود را به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

وی در ادامه افزود: کارت بلیط به عنوان کیف الکترونیکی شخص محسوب می‌شود و از چاپ و تبادل اسکناس جلوگیری می‌کند و شهروندان می‌توانند با مراجعه به باجه‌های مربوط  نسبت به شارژ کارت خود اقدام کنند.

مدیرکل اداره اتوبوسرانی مبارکه و حومه گفت: در بخش دوم این طرح سامانهgps قابلیت مکان‌یابی اتوبوس در سطح شهر و gprs قابلیت دریافت اطلاعات مربوط به شارژ و تراکنش مسافر به صورت خودکار پیش‌بینی شده است که مدیران سازمان و کاربران می‌توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.

وی اظهار کرد: امید است با اجرای موفقیت‌آمیز این طرح در سراسر شهرستان مبارکه از پرداخت هزینه‌هایی در قبال چاپ بلیط جلوگیری و در بخش‌های دیگر این سازمان سرمایه‌گذاری شود.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول