اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فروش تجهیزات پزشکی صاایران در گفت و گو با فارس:

ساخت نسل جدید‌ مونیتورینگ‌های پزشکی/ خودکفایی صاایران‌ در ساخت محصولات الکترونیکی

خبرگزاری فارس: مدیر فروش تجهیزات پزشکی صاایران گفت: با توجه به اینکه طراحی دستگاه‌های پزشکی صاایران به وسیله متخصصان داخلی ایران انجام می‌شود بنابراین تحریم‌های فعلی کوچک‌ترین اثری بر روند فعالیت این سازمان نداشته است.

ساخت نسل جدید‌ مونیتورینگ‌های پزشکی/ خودکفایی صاایران‌ در ساخت محصولات الکترونیکی

محسن ابراهیم‌خانی در حاشیه برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی و در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در شرکت صاایران، 17 محصول در ‌رده‌های پزشکی، خدمات کالیبراسیون و آزمایشگاهی تولید می‌شود که در این بین دستگاه‌های مانیتورینگ و ساکشن زیر رده دستگاه‌های پزشکی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت صا‌ایران به عنوان یک شرکت قدرتمند دولتی از خودکفایی کامل برای تولید محصولات خود برخوردار است، تصریح کرد: وجود تحریم‌های فعلی اثرات بسیار خوبی بر روندکاری این شرکت داشته و کمترین اثر آن ایجاد انگیزه بین متخصصان داخلی کشور است.

مدیر فروش تجهیزات پزشکی صا‌ایران با بیان اینکه کنترل و مدیریت در کیفیت تجهیزات ساخته شده صاایران شعار همیشگی این شرکت است، تاکید کرد: شرکت صنایع الکترونیک ایران با توجه به مجوزهای دولتی قیمت محصولات خود را همواره ثابت نگاه می‌دارد و در بسیاری از موارد این دستگاه‌ها قابل رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی است.

وی با اشاره به اینکه در مقوله کالیبراسیون، صنایع الکترونیک ایران به عنوان یک مرجع شناخته می‌شود، ادامه داد: هم‌اکنون شاهد ساخت نسل جدیدی از مونیتورینگ‌های پزشکی به وسیله کارشناسان این شرکت هستیم.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول