اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر نمایشگاه السیت 91:

کیوسک‌های خدمات الکترونیکی در نمایشگاه السیت 91 مشهد راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر نمایشگاه السیت 91 گفت: هم‌زمان با السیت 91، کیوسک‌های خدمات الکترونیکی شهر مشهد در این نمایشگاه راه‌اندازی می‌شود.

کیوسک‌های خدمات الکترونیکی در نمایشگاه السیت 91 مشهد راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نمایشگاه السیت 91، سیدرحمان میرزائیان اظهار کرد: انواع خدمات بانکی از طریق خودپردازها و دیگری خدمات شارژ "من‌کارت"، شارژ موبایل، پرداخت عوارض شهرداری، مسیریابی نقشه شهر و دسترسی به پایگاه‌های اطلاعات شهری مشهد، راهنمای زائران با استفاده از امکان جست‌وجوی مکان‌های مهم، رزرو بلیت اماکن گردشگری، بلیت اتوبوس، قطار، هواپیما و رزرو هتل و ثبت درخواست شهروندی نظیر نوبت گرفتن از بیمارستان، استفاده از درگاه شهر الکترونیک و نظایر آن در این کیوسک‌ها ارائه می‌شود.

وی افزود: با استفاده از این کیوسک‌ها می‌توان خدماتی را که نیازی به اپراتور ندارد و به صورت کامل الکترونیک انجام می‌شود را به شهروندان و زائران ارائه کرد.

میرزائیان ادامه داد: هم‌چنین امکان افزودن خدمتی نظیر خدماتی که شهروند و یا زائر روزنامه،‌ کتاب و اقلام فرهنگی را با پرداخت الکترونیک از این کیوسک‌ها دریافت کنند نیز وجود دارد.

چهارمین نمایشگاه السیت یکم لغایت چهارم شهریورماه 91 در مشهد برگزار خواهد شد و اطلاعات تکمیلی در elecitfair.ir قابل مشاهده است.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول