اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران خبر داد

خدمات به مشتریان تامین اجتماعی در مازندران الکترونیکی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تامین اجتماعی استان مازندران گفت: خدمات به مشتریان تامین اجتماعی در مازندران الکترونیکی می‌شود.

خدمات به مشتریان تامین اجتماعی در مازندران الکترونیکی می‌شود

سید محمد نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با بیان این نکته که سازمان تامین اجتماعی از دستگاه‌های پیشگام در ارائه خدمات غیرحضوری است از واریز هزینه تعهدات کوتاه‌مدت به حساب بانکی بیمه شدگان و مستمری‌بگیران خبر داد.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: گسترش خدمات الکترونیکی موجب افزایش سطح رضایت‌مندی مخاطبان بوده و هم اکنون بسیاری از خدمات از جمله واریز هزینه تعهدات کوتاه‌مدت به حساب بانکی بیمه‌شدگان و  مستمری‌بگیران، رویت سوابق بیمه‌شدگان‌، سامانه فیش حقوقی مستمر‌ی‌بگیران‌، پذیرش نسخه داروخانه‌ها و... در صندوق تامین اجتماعی به‌صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع زمینه‌ساز افزایش مشارکت هر سازمان و دستگاه اجرایی است و با اجرای این دستورالعمل‌ها شاهد کاهش بار مراجعه بیمه‌شدگان به واحدهای اجرایی این سازمان و افزایش سطح رضایت‌مندی مخاطبان هستیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مازندران خاطرنشان کرد: تسهیل امور و ارتقای سطح بهره‌وری و کارایی، همسویی با اهداف برنامه تحقق دولت الکترونیک، کاهش هزینه‌های اداری و پرسنلی و فراهم شدن زمینه واگذاری بخش اعظم امور به کارگزاری‌ها و دفاتر پیشخوان از دیگر مزایای اجرای دستورالعمل‌های سازمان تامین اجتماعی در نیل به روانسازی امور همگام با سیاست‌های دولت است.

نجفی تصریح کرد: در اجرای این دستورالعمل واحدهای اجرایی این سازمان موظف شدند پس از افتتاح حساب متمرکز از سوی بیمه‌شدگان اصلی و مستمری‌بگیران با بانک‌های عامل هماهنگی‌های لازم را معمول کنند تا حتی‌الامکان پس از واریز وجوه مربوط به تعهدات کوتاه‌مدت به حساب مشمولان، اطلاع‌رسانی از طریق ارسال پیامک و... توسط بانک عامل صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: غرامت دستمزد ایام بیماری و بارداری، وسایل کمک پزشکی (پروتز و اروتز)، کمک هزینه کفن و دفن، کمک هزینه ازدواج و هزینه سفر و اقامت بیمار از جمله تعهدات کوتاه‌مدت تأمین ‌اجتماعی است که براساس قانون به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران دارای شرایط پرداخت می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی  استان مازندران خاطرنشان کرد: افراد برای دریافت هزینه تعهداتی مانند پروتز عینک یا غرامت دستمزد ناشی از بیماری باید به‌صورت حضوری در شعبه اقدام کرده و فرایندهایی شامل صدور سند و چک را طی می‌کردند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول