اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت و تجارت خراسان‌رضوی:

فرآیند استعلام فعالیت‌های اکتشافی الکترونیکی شد

خبرگزاری فارس: معاون امور معادن و اکتشافات معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از الکترونیکی شدن فرآیند استعلام مربوط به ماده 12 قانون معادن برای درخواست‌های اکتشافی خبر داد.

فرآیند استعلام فعالیت‌های اکتشافی الکترونیکی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، ابوالقاسم باقری از الکترونیکی شدن فرآیند استعلام مربوط به ماده 12 قانون معادن برای درخواست‌های اکتشافی خبر داد و اظهار کرد: با محقق شدن این امر درخواست‌های اکتشافی فعالان بخش معدن الکترونیکی شده و از طریق کارشناسان سازمان به ستاد وزارتخانه ارسال خواهد شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان اکتشاف برای تکمیل فرم مربوطه باید به پایگاه اینترنتی بهین یاب (behinyab.ir) مراجعه کنند،‌ تاکید کرد: به درخواست‌هایی که خارج از این سامانه یا به صورت دستی ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

باقری، تسریع در ارسال پاسخ استعلام‌ها، کاهش زمان پاسخگویی به متقاضیان و کاهش حجم مکاتبات اداری از جمله اهداف و مزایای اجرای این طرح برشمرد و گفت: براساس این طرح کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ملزم به وارد کردن اطلاعات مربوط به تغییرات درخواست‌های ثبت شده و تغییرات پروانه اکتشاف در سامانه بهین یاب شده‌اند.

وی با بیان اینکه مطابق ماده 12 قانون معادن هر شخص حقیقی در یک زمان می‌تواند یک پروانه داشته باشد، افزود: اشخاص حقوقی در صورت تایید صلاحیت فنی و مالی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌توانند پروانه‌های متعدد داشته باشند.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول