اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان زنجان:

امروزه رسالت خطیر و مهمی بر عهده وارثان شهدا است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: فرزندان شهدا وارثان شهدا هستند و امروز رسالت خطیر و مهمی در همه عرصه‌ها بر عهده آنهاست.

امروزه رسالت خطیر و مهمی بر عهده وارثان شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جعفر گل‌محمدی ظهر امروز در دیدار فرزندان و خانواده‌های شهدا ضمن گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا اظهار داشت: شما وارثان شهدا هستید که بایستی در تمامی عرصه‌ها جلوتر و پیشرو باشید.

وی با اشاره به قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و آثار و برکات آن گفت: آثار و برکات این قیام و نهضت بوده و هست و تا آخرت نیز باقی خواهد ماند.

رئیس شورای قضایی استان زنجان با اشاره به اینکه امام حسین(ع) در راه اسلام و خدا از تمامی هستی خود گذشت تا دین و قرآن زنده بماند، افزود: همه شهدای گرانقدر نیز از همه چیز خود گذشتند تا با جانفشانی در راه اسلام و قرآن از دین و نظام و جامعه خود دفاع کنند و این همه آثار و برکات و امنیتی که ما امروزه داریم مرهوم خون شهدا است.

وی با بیان اینکه فرزندان شهدا وارثان شهدا هستند، گفت: امروزه رسالت خطیر و مهمی در همه عرصه‌ها بر عهده فرزندان شاهد است.

گل‌محمدی با بیان اینکه تمام سعی و تلاش دشمن در زمان جنگ این بود که این نظام را از ریشه ساقط کند، تصریح کرد: این پدران شما بودند که بدون هیچ چشم‌اشتی فقط و فقط برای رضای خدا و دفاع از دین و کشور عزیزمان افتخار آفریده و به مقابله با دشمن شتافتند و در این راه نیز به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی در ادامه نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی و اثرگذاری بیانات و سخنرانی‌های ارزشمند ایشان در ابعاد مختلف سیاسی و اقتصادی و... در دنیای امروزی را مهم برشمرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند که بین رهبر معظم انقلاب و مردم فاصله بیندازد، که همه ما امروزه شاهد هستیم نه تنها بین این دو فاصله نیفتاده بلکه روز به روز این وحدت و پیروی از ولایت فقیه پر رنگ‌تر شده است.

رئیس کل دادگستری کل استان زنجان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال‌های گذشته افزود: رهبر انقلاب در طی چند سال گذشته بر اقتصاد و تولید ملی و کار و تلاش مضاعف و خودکفایی تاکید داشتند و همه ما باید با تمام تلاش و توان خود با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در راستای تحقق فرمایشات ولایت فقیه گام برداریم.

در ابتدای این دیدار ذبیح‌الله بایگان به نمایندگی از فرزندان شاهد شاغل در دادگستری کل استان گزارشی از تعداد و میزان تحصیلات فرزندان شاغل در دادگستری ارائه کرد.

گفتنی است، هم اکنون تعداد 43 نفر از فرزندا شاهد در دادگستری کل استان زنجان مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول