اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد

همایش تجلیل از فرزندان شاهد در ادارات اردبیل

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته دفاع مقدس و در مراسمی از فرزندان شاهد شاغل در ادارات استان اردبیل تجلیل شد.

همایش تجلیل از فرزندان شاهد در ادارات اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که ظهر امروز و در سالن ولایت سپاه اردبیل برگزار شد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل فرزندان شهید را یادگاران مقدس دلیرمردان عرصه ایثار عنوان کرد.

سید ودود سیدشنوا اظهار داشت: ما فرزندان شاهد را به چشم ولی‌نعمتان جامعه و استان نگاه می‌کنیم و حق بزرگی که آنها بر گردن ما دارند باید ادا شود.

وی با بیان اینکه یکی از تاکیدات مهم امام راحل پاسداشت خانواده‌های شهدا و فرزندان آنان بود، افزود: امام (ره) علاقه‌ای عجیب و وافر به این فرزندان داشتند و آنان را نور چشم خود می‌خواندند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این همایش یکی از فرزندان شاهد استان اردبیل از استاندار اردبیل خواست با تصویب اساسنامه مجمع فرزندان شهدای اردبیل موافقت کند.

حجت‌الاسلام سید احمد سعادتی ابراز داشت: همه ما می دانیم که شهدا به طمع پاداش به جبهه‌ها نرفتند بلکه آنان به دنبال کسب پاداش از سوی خدا بودند.

وی با اشاره به اینکه باید قدر خانواده‌های شهدا و فرزندان آنها را دانست، افزود: روزی می‌شود که باید با چراغ به دنبال خانواده‌های شهدا‌ بگردیم چرا که متاسفانه همه ساله تعداد بیشماری از خانواده‌های شهدا چهره در نقاب خاک می‌کشند و از بین ما می‌روند.

سعادتی عزت خانواده‌ها، همسران و فرزندان شاهد را عزتی آسمانی اعلام کرد و گفت: همه فرزندان شهدا با عشق به ابا عبدالله الحسین بزرگ شدند و با غیرت خود همواره پشتیبان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: ما تنها به دنبال ارتقای جایگاه اجتماعی فرزندان شاهد هستیم و این تصور غلط که همه امکانات از آن فرزندان شهداست باید در جامعه از بین برود.

سعادتی ادامه داد: اگر ما به جایی رسیدیم نه از محل سهمیه‌های بنیاد بلکه با تکیه بر شایستگی‌های خودمان بوده و این تصور غلط باید جبران شود.

وی در ادامه خواستار تصویب اساسنامه تشکل فرزندان شهدا در استان شد و افزود: ما مکانی را می‌خواهیم تا به عنوان فرزندان شاهد در آنجا جمع شده و مشکلات‌مان را با یکدیگر در میان بگذاریم اما متاسفانه چنین چیزی در استان رخ نداده است.

این فرزند شهید، فرزندان شاهد را یاریگران نظام اسلامی اعلام کرد و ابراز داشت: امروز که دشمن تمام تلاش خود را برای تضعیف جایگاه ولایت فقیه به کار گرفته است این فرزندان شاهد و جوانان جامعه ما هستند که با بازوان پرتوان پشتیبان ولایت فقیه و اصل نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی در ادامه از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست از فرزندان شاهد که دارای جایگاه‌های اجتماعی برتر هستند به عنوان مشاوران جوان در ادارات کل استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این همایش از فرزندان شاهد شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل با اهدای لوح تقدیر و هدیه ویژه تجلیل شد.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول