اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

یادواره شهدای شهر هفشجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد یادواره شهدای شهر هفشجان از برگزاری یادواره 85 شهید و پنج شهید گمنام شهر هفشجان، فردا همزمان با دوم آبان در این شهر خبر داد.

یادواره شهدای شهر هفشجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، خدامراد فروزنده ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری یادواره شهدای شهر هفشجان اظهار داشت: شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس سهم بزرگی در عزت و افتخار ایران اسلامی دارند و اقتداری که امروز برای کشور حاصل شده مرهون جان‎فشانی‌ها و رشادت‌های این بزرگان است.

وی افزود: پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین وظایف و رسالت‌های مهم ما به شمار می‎رود که باید در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

فروزنده، برگزاری یادواره شهدا را اقدام مهمی در پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس دانست و گفت: برگزاری یادواره شهدا علاوه ‌بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد.

مسئول ستاد یادواره شهدای شهر هفشجان در ادامه با اشاره به برگزاری یادواره شهدای شهر هفشجان، تصریح کرد: این یادواره فردا همزمان با شهادت پنجمین امام شیعیان، امام محمد باقر(ع) در سالن شهید جلالی این شهر برگزار می‌شود.

وی افزود: شهر هفشجان در سالروز شهادت باقر‌العلوم معطر به عطر جان‌افزای 85 شهید دفاع مقدس و پنج کبوتر خونین بال گمنام است.

فروزنده از برگزاری مراسم سخنرانی و مدیحه‌سرایی در این یادواره خبر داد و گفت: در این یادواره پس از سخنرانی یادگاران سال‌های دفاع مقدس و مدیحه‌سرایی، مداحان مدعو در ماتم جانسوز شهادت امام محمد باقر(ع)، مردم و مسئولان با حضور در جوار قبور مطهر شهدا با آرمان‌های امام راحل(ره)، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید عهد و میثاق می‌کنند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول