اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت کوهرنگ:

آثار شهدا و رزمندگان کوهرنگی جمع‌آوری می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت کوهرنگ از جمع‌آوری آثار، اسناد و مدارک شهدا، جانبازان، رزمندگان و آزادگان شهرستان کوهرنگ خبر داد.

آثار شهدا و رزمندگان کوهرنگی جمع‌آوری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی ایرج‌پسند بعد از ظهر امروز در جلسه حفظ آثار شهدا و رزمندگان سپاه ناحیه کوهرنگ، اظهار داشت: شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از ارزش و جایگاه والایی در کشور برخوردار هستند و بر همین اساس ضروری است تا دلاوری‌ها و حماسه‌آفرینی‌های این بزرگان برای نسل جوان به خوبی تبیین شود.

وی افزود: انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس در شرایط کنونی جامعه امری بسیاری ضروری و مهم است و از این رو لازم است تا همه توان خود را در این راستا به کار گیریم.

ایرج‌پسند در ادامه از جمع‌آوری آثار، اسناد و مدارک شهدا، جانبازان، رزمندگان و آزادگان شهرستان کوهرنگ خبر داد و گفت: این اقدام در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تهیه عملکرد رزمندگان شهرستان کوهرنگ در هشت سال دفاع مقدس انجام می‌گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت کوهرنگ افزود: در همین راستا به تمامی مسئولان قسمت‌های مربوطه مأموریت داده شده تا در راستای جمع‌آوری اسناد و مدارک ایثارگران این شهرستان اقدام کنند.

ایرج‌پسند ادامه داد: پایوران این ناحیه بر حسب موقعیت جغرافیایی محل سکونت خود اقدام به جمع‌آوری اطلاعات مربوط به شهدا، رزمندگان، جانبازان و آزادگان کرده و سپس طی جلساتی به جمع‌بندی آثار گردآوری شده از این حماسه‌آفرینان در سپاه ناحیه کوهرنگ می‌پردازند.

وی با بیان اینکه شهدا و رزمندگان کشور در اقتدار ایران اسلامی نقش ویژه‌ای داشته‌اند، تصریح کرد: با توجه به جنگ نرم دشمن و هجمه‌هایی که از این ناحیه جوانان کشور را تهدید می‌کند باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نسل جوان را بیمه کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول