اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌غربی خبر داد

افزایش سهم استخدام فرزندان شاهد در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سهم فرزندان شاهد و ایثارگر در استخدام نیروی انسانی ادارات آذربایجان‌غربی افزایش یافت.

افزایش سهم استخدام فرزندان شاهد در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده در شورای مشورتی ایثارگران آذربایجان‌غربی که با محوریت مصوبات جلسات قبلی و رسیدگی به امور فرهنگی و اشتغال ایثارگران در سالن جلسات حوزه استانداری آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: سهم استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر آذربایجان‌غربی از 25 درصد به 35 درصد در استان افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه این موضوع در ادارات دولتی مورد توجه است، تصریح کرد: این افزایش در برخی سازمان‌ها و ادارات از جمله شهرداری‌ها و آموزش و پرورش بیش‌تر مطرح است.

جلال‌زاده با اشاره به بحث درمان ایثارگران در شهرستان‌ها به ویژه سردشت، افزود: با وجود اینکه متوجه مشکلات پیش روی دانشگاه علوم پزشکی استان هستیم باید خدمات پزشکی به این افراد به نحو احسن ارائه شود.

وی با تاکید بر توجه هرچه بیش‌تر به وضعیت سلامتی و درمانی جانبازان شهرستان سردشت، خاطرنشان کرد: در این راستا باید متخصص چشم، ریه و پوست که در این شهرستان به صورت رایگان خدمات ارائه می‌دهند دفعات سرکشی به جانبازان را افزایش دهند.

استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مشکل اعتباری نداریم، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در بحث کمک به خانواده ایثارگران، جانبازان و شهدا به خوبی ظاهر شده است ولی مسئول این نیستیم که صفر تا صد مشکلات را حل کنیم و بخشی از مشکلات وجود دارد که شخصی بوده و باید خود این افراد رفع کنند.

جلال‌زاده با تاکید بر ارائه خدمات به صورت یکسان در بین خانواده‌های شاهد و ایثارگر، اظهار داشت: در خدمت‌رسانی باید طوری عمل شود که خدمات به صورت یکسان بین مردم پخش شود.

وی با بیان اینکه مدیون ایثارگران و مرهون صبر خانواده‌های ایثارگران هستیم، افزود: تمام امکانات ورزشی و تفریحی استان و شهرستان‌ها در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران استان است و این سازمان می‌تواند از امکانات موجود برای افزایش سطح رفاهی و تفریحی خانواده ایثارگران و شهدا استفاده کند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول