اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

فرزندان شاهد بانک رفاه کشور تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور مدیرعامل بانک رفاه، فرزندان شاهد کارکنان این بانک تجلیل شدند.

فرزندان شاهد بانک رفاه کشور تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، مدیرعامل بانک رفاه صبح امروز در همایش تجلیل از فرزندان شاهد بانک رفاه کل کشور که در متل بانک رفاه بابلسر برگزار شد، ضمن گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: در این همایش 313 نفر از فرزندان شاهد شعب بانک رفاه سراسر کشور به مدت سه روز شرکت کردند.

سید ضیاء ایمانی با اشاره به اینکه فرزندان شاهد باید مسئولیت اجرایی بیشتری در کشور داشته باشند، افزود: این همایش در جهت رشد و بالندگی علمی همکاران ما و همچنین پیشبرد اهداف بانک بوده است.

مدیرعامل بانک رفاه تصریح کرد: این همایش با هدف ارتقای سلامت همکاران و ارتقای علوم پایه بانکداری بوده که موجب پیوند بین همکاران و تقویت جایگاه ایثار و ایثارگری در سطح کشور می‌شود.

ایمانی خواستار تداوم این برنامه شد و افزود: تمام سعی ما بر این است که این برنامه‌ها را تداوم بخشیده و نیز آن را کمی تخصصی‌تر کرده تا در حوزه بانکداری فعالیت ما بیشتر شود.

وی با توجه به اینکه شهدا سرمایه‌های ملی ما هستند و زنده نگه داشتن یاد آنها موجب حفظ سرمایه‌های ملی ما می‌شود، عنوان کرد: امیدوارم این گونه مراسم‌ها از سوی تمام موسسات و وزارتخانه‌ها انجام شده و بیش از پیش یاد و نام آنها را گرامی داریم.

معاون هماهنگ‌‌کننده موضوعات ولایت دفاع ‌مقدس کشور نیز در این مراسم گفت: فرزندان شاهد باید حرمت خون پدرانشان را داشته باشند.

حمزه حمیدی‌نیا ابراز داشت: برگزاری چنین مراسم‌هایی از سوی موسسات و وزارتخانه‌های کشور موجب ترویج انقلاب و اسلام می‌شود.

این مسئول افزود: زنده نگه داشتن یاد و خون شهدا موجب تقویت نظام ما شده و باید مواظب باشیم تا یاد و نام شهدایمان که سرمایه‌های کشور ما بوده‌اند و با شهادت خود درس ایثار و از خود گذشتگی را به ما آموخته‌اند به دست فراموشی نرود.

وی تصریح کرد: شما فرزندان شاهد باید هوشیار بوده و بیشتر از دیگران مواظب خود و انقلاب ما باشید چرا که دشمنان در کمین نشسته و در صدد نابودی کشور هستند.

حمیدی‌نیا یادآور شد: کوچک‌ترین اشتباه از جانب شما می‌تواند آثار زیان‌باری به همراه داشته باشد چرا که مردم خانواده شهدا را الگوی خود قرار داده پس مسئولیت شما در این نظام بیشتر از دیگران می‌شود.

معاون هماهنگ ‌کننده ولایت دفاع‌ مقدس کشور ابراز داشت: اگر بخواهیم انقلاب ما به سعادت برسد باید فرهنگ شهدا و انقلاب اسلامی را ترویج داده و با ایجاد چنین مراسم‌هایی به سعادت حقیقی برسیم.

انتهای ‌پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول