اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

مردم ایران میثاق با آرمان‌های شهدا را فراموش نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: ملت ایران در همه عرصه‌ها از انقلاب و آرمان‌های شهدا دفاع خواهد کرد چرا که ملت ایران میثاق با شهدا را هرگز فراموش نخواهد کرد.

مردم ایران میثاق با آرمان‌های شهدا را فراموش نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مراد اسماعیلی صبح امروز در نخستین یادواره 51 شهید اصناف ملایر اظهار داشت: امنیت و آسایش امروز ما مرهون رشادت‌ها و دلاوری‌های مردان بزرگی است که در هشت سال دفاع مقدس جانانه جنگیدند و امروز هر آنچه داریم از جلوه‌های دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه در هشت سال جنگ نابرابر دشمن در برابر ملت ایران تنها یک کشور عربی در مقابل ما نایستاده بود، افزود: ایران تنها بود و تمام دنیا به سرکردگی استکبار به کمک کشور عراق آمده بود تا ملت ایران را از پا درآورد و اعترافات استکبار و گرفتن اسیر از کشورهای مختلف در جنگ تحمیلی توسط رزمندگان ما گواه این امر است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر ادامه داد: ما در 200 سال گذشته در جنگ‌های مختلف بیش از 900 هزار کیلومتر از خاک کشورمان معادل دو برابر کشور عراق را از دست داده‌ایم اما رزمندگان ما در طی یک دفاع هشت ساله اجازه ندادند یک وجب این خاک به دست دشمن بیفتد و این در حالی بود که تنها سلاح ملت توکل بر خدا و پیوند مستحکم امام امت با مردم و هوشیاری ملت در شناخت دشمن بود.

 

* دشمن با اندیشه‌های سیاسی ـ دینی نظام مشکل دارد

وی علت اصلی دشمنی نظام سلطه را با کشور ما نوع حکومت و اندیشه‌های سیاسی حاکم در نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: دشمنی که با تجاوز و زور به دیگر کشورها حمله می‌کند و با مفاهیم دروغین دموکراسی، خود را بر دیگر کشورها تحمیل می‌کند هرگز برای ملت ما قابل تحمل نخواهد بود.

اسماعیلی افزود: ملت ایران با اداره جهان توسط قدرت‌های بزرگ استکبار و رژیم سلطه مخالف است و ما اثبات کرده‌ایم که هرگز راه و روش آنها را قبول نداریم.

وی تصریح کرد: امروز ظالمان جهان در سازمان ملل فجیع‌ترین اعمال را در دنیا مرتکب می‌شوند و به بهانه داشتن حق وتو همه چیز را به نفع خود تمام می‌کنند و این برای ملت ما قابل تحمل نیست.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر خاطرنشان کرد: تا این نگاه از سوی ما به آنها وجود دارد تحریم‌ها و تهدیدات در برابر ملت ایران وجود خواهد داشت.

وی بر هوشیاری و بصیرت‌افزایی ملت ایران در همه امور تأکید کرد و گفت: بصیرت به قشر خاصی تعلق ندارد بلکه همه آحاد جامعه در هر صنف و شغلی که هستند باید برای شناخت دشمن بصیرت خود را افزایش دهند.

 

* وفاداری به آرمان‌های شهدا در راه بصیرت‌افزایی است

اسماعیلی عنوان داشت: وفاداری به آرمان‌های امام و شهدا و انقلاب اسلامی در راستای بصیرت‌افزایی است و این چیزی است که رهبر معظم انقلاب نیز به طور مکرر برای همه آحاد جامعه بر آن تأکید دارند.

وی به تحریم‌های دشمن علیه ملت ایران اشاره کرد و ابراز داشت: امروز دشمن با این تحریم‌ها در مقابل ملت ایران ایستاده است و تحریم و تهدیدات را چند برابر کرده که از اول انقلاب بی‌سابقه بوده اما ملت ایران به فضل پروردگار از این مقطع نیز به سلامت عبور خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر اظهار داشت: کشور ما از اول انقلاب با سختی‌ها و موانع زیادی از سوی دشمنان مواجه شده است اما با مقاومت و ایستاد‌گی از همه موانع گذشته و دشمن بداند چنین ملت با تجربه‌ای هرگز در برابر دشمنان سر تسلیم فرود نخواهد آورد.

وی گفت: کینه‌توزی دشمن علیه ملت ایران همیشه بوده و رمز نجات و موفقیت ملت، وحدت، وفاق ملی و تبعیت از ولایت است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: امروز زیرساخت‌های کشور عالی و محکم است و نوسانات بازار نیز سطحی و مقطعی خواهد بود که در این راستا مردم باید با تدبیر و استعانت از فرمایشات رهبری از این مقطع نیز عبور کنند و اصناف و بازاریان نیز در کنار مردم توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول