اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد:

فرزندان شاهد و ایثارگر تابع محض ولایت هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرزندان شاهد و ایثارگر ایران اسلامی در خط مقدم دفاع از آرمان‌‌های انقلاب ایستاده و تابع محض ولایت هستند.

فرزندان شاهد و ایثارگر تابع محض ولایت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز با دانشجویان فرزند شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گچساران دیدار کرد.

سید مصطفی مهدی در این دیدار صمیمی از نزدیک با مشکلات و نیازهای دانشجویان شاهد و ایثارگر این شهرستان آشنا شد.

نشست‌هایی برای برطرف کردن مشکلات و نیازهای این دانشجویان در محل دانشگاه‌های آزاد و پیام نور برگزار شد.

* گچساران 580 دانشجوی فرزند شاهد و ایثارگر دارد

در این نشست‌ها تصمیماتی پیرامون برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های فرهنگی و علمی ویژه دانشجویان شاهد و ایثار گچساران مصوب شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه دیدار با دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه پیام نور گچساران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: امروز جلسه ستاد رسیدگی به امور تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگر دانشجو در گچساران برگزار شد که در این جلسه تصمیمات خوبی برای این دانشجویان در نظر گرفته شد.

سید مصطفی مهدی یادآور شد: در این شهرستان 580 دانشجوی دختر و پسر فرزند شاهد و ایثارگر در دانشگاه‌های پیام نور و آزاد و جامع علمی کاربردی مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: جلسه اول در دانشگاه آزاد با حضور رئیس و معاونین این دانشگاه و اعضای ستاد شاهد برگزار شد که نشست بسیار خوبی بود و راهکارهای مطلوبی در زمینه‌ برنامه‌های علمی و پرورشی برای این دانشجویان ارائه شد که عملیاتی کردن این تصمیمات در دستور کار قرار گرفته است.

* ضرورت خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به فرزندان شاهد و ایثارگر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در این جلسه تمامی مسائلی که در به هدف نشستن نیازهای اساسی فرزندان شاهد و ایثارگر به ویژه در زمینه‌های تقویت بنیه علمی و مشاوره‌ای موثر بود مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

مهدی با اشاره به برگزاری جلسه دوم در دانشگاه پیام نور و با حضور رئیس و معاونین و کارکنان این دانشگاه بیان داشت: تمام هدف و تلاش مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران حل مشکلات و برآورده کردن نیازهای فرزندان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.

وی افزود: این دو نشست در راستای تحقق فرمان امام راحل و دغدغه‌های ایشان و مقام معظم رهبری در رسیدگی هر چه بیشتر و بهتر به امور تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگر تشکیل شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این نشست‌ها تصمیماتی پیرامون برگزاری برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و هنری اتخاذ شد.

مهدی گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر، برگزاری مسابقات قرآنی و معارف اسلامی و پژوهش‌های قرآنی و برگزاری اردوهای راهیان نور را از جمله مصوبات این جلسات عنوان کرد.

وی با بیان اینکه اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد پیرامون مسائل آموزشی برنامه‌های متنوعی دارد، ابراز داشت: تحقق فرمان امام راحل نسبت به خانواده شهدا و ایثارگر بیشترین دغدغه دانشجویان شاهد و ایثارگر است.

مهدی خاطرنشان کرد: امروزه فرزندان شاهد و ایثارگر در همه عرصه‌های نظام حضوری فعال داشته و تابع محض ولایت هستند.

وی ادامه داد: امروز می‌بینیم که این فرزندان برومند به عنوان دانش‌آموختگان مکتب ولایت آماده هرگونه جان‌فشانی برای حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

انتهای پیام/خ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول