اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید مازندران خبر داد

اختصاص وام 15 میلیون تومانی اشتغال به فرزندان شاهد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: وام 15 میلیون تومانی اشتغال به فرزندان فارغ التحصیل شاهد و ایثارگرا اختصاص می‌یابد.

اختصاص وام 15 میلیون تومانی اشتغال به فرزندان شاهد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، عباسعلی رضایی بعداز ظهر امروز در مرسم تجلیل از فرزندان ممتاز تحصیلی شاهد و ایثارگر مازندران که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد با تاکید بر اینکه فرزندان شاهد و ایثارگر در همه امور باید سرآمد باشند، اظهار داشت: همه دانش‌آموزان به ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر باید ادامه‌دهنده راه و اهداف پدران خود باشند.

وی با اعلام اینکه 27 درصد نخبگان مراکز علمی و صنعتی ما از فرزندان شاهد و ایثارگر هستند، تصریح کرد: حدود 7 هزار و 755 دانشجوی شاهد و ایثارگر در مراکز آموزش عالی، دولتی و آزاد مشغول به تحصیل هستند.

این مسئول با تاکید بر اینکه یادگاران شهدا تلاش خود را برای رشد و ارتقای علمی کشور بکار گیرند، عنوان کرد: فرزندان شاهد و ایثارگر وارثان اصلی نظام اسلامی هستند.

رضایی ادامه داد: یادگاران شهدا باید بتوانند توام با تحصیل، تهذیب نفس را مورد توجه قرار دهند.

وی با بیان اینکه تلاش ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، بیان داشت: انقلاب اسلامی در سطح جهان درخشید و الگوی کشورهای منطقه شد.

 * تحصیل 3600 دانش‌آموز شاهد در مدارس مازندران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران از ارائه تسهیلات برای اشتغالزایی فرزندان شاهد و ایثارگر در مازندران خبر داد و اضافه کرد: بنیاد شهد به فرزندان شاهد و ایثارگر که در رشته پزشکی فعالیت می‌کنند وام 20 میلیون تومانی می‌دهد.

وی متذکر شد: بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به منظور اشتغالزایی وام 15 میلیون تومانی را به فرزندان شاهد و ایثارگری که فارغ التحیصل شدند ارائه می‌دهد.

رضایی در پایان اذعان داشت: 3 هزار و 600 دانش‌آموز شاهد و ایثارگر در مدارس مازندران تحصیل می‌کنند که از این تعداد 82 نفر به عنوان دانش‌آموزان برتر شناخته و از آنان تجلیل شده است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول