اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار همدان صورت گرفت

تغییر نام کتابخانه «شهدا» در خضر به عنوان «شهدای 30 مهر»

خبرگزاری فارس: امروز با حضور فرماندار همدان، کتابخانه شهدای کوی خضر همدان به شهدای 30 مهر تغییر نام یافت.

تغییر نام کتابخانه «شهدا» در خضر به عنوان «شهدای 30 مهر»

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز با حضور فرماندار همدان، دبیر ستاد بزرگداشت 30 مهر و مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان کتابخانه «شهدا» واقع در کوی خضر همدان به عنوان «شهدای 30 مهر» تغییر نام یافت.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان در این مراسم اظهار داشت: با توجه به مصوبه‌ای که در ستاد 30 مهر داشتیم مقرر شد یکی از کتابخانه‌های همدان به عنوان «30 مهر» تغییر نام پیدا کند.

ارشاد استعدادی با بیان اینکه این تغییر نام به این معنا نیست که نام قبلی دارای برکت و ارزش نبوده است، تصریح کرد: با توجه به بخشنامه‌ای که از نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور داشتیم مقرر شد کتابخانه‌هایی که تشابه اسمی دارند تغییر نام پیدا کنند.

وی افزود: در شهرستان همدان دو کتابخانه ما مزین به نام «شهدا» بود طبق دستورالعمل ابلاغی باید یکی از آنها تغییر نام می‌یافت که با این وصف موضوع و حماسه 30 مهر بهانه خوبی شد که ما کتابخانه کوی خضر را که به نام شهدا نامگذاری شده بود به عنوان «شهدای حماسه 30 مهر» افتتاح کنیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان عنوان کرد: این کتابخانه در یکی از مناطق به نسبت محروم همدان واقع شده و قریب به 500 نفر عضو دارد که حدود 70 درصد اعضا را خواهران تشکیل می‌دهند.

وی در بخش پایانی سخنانش تصریح کرد: این کتابخانه به دلیل مساحت و منابع موجود تک شیفت اداره می‌شود اما به گونه‌ای مدیریت می‌شود که پوشش جامعی داشته باشد و در این راستا در روزهای زوج خواهران و در روزهای فرد برادران از این مکان استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول