اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز انجام شد

درگیری ماموران اجرائیات شهرداری بجنورد با کسبه چهارراه شهدا

خبرگزاری فارس: واکنش کسبه چهارراه شهدای شهر بجنورد به اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح به درگیری میان آنان و کارکنان اجرائیات شهرداری انجامید.

درگیری ماموران اجرائیات شهرداری بجنورد با کسبه چهارراه شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، کارکنان اجرائیات شهرداری برای باز کردن ادامه مسیر اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح چهارراه شهدا وارد عمل شده که با واکنش کسبه مواجه شدند.

کسبه این محل معتقدند که اجرای این پروژه باعث بروز خسارات زیادی به کسبه شده و کسب آنان در مدت اجرای پروژه دچار رکود می‌شود.

این کسبه همچنین افت قیمت واحدهای تجاری این مسیر را از دلایل مخالفت کسبه با اجرای این پروژه عنوان کرده و اظهار می‌دارند: باید شهرداری حق و حقوقات آنان را نسبت به این پروژه پرداخت کنند.

چهارراه شهدای بجنورد که اتصال‌ دهنده غرب به شرق بجنورد بوده و روزانه هزاران خودروی گذری از این مسیر عبور می‌کند،‌ از مرداد امسال شاهد اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح از سوی شهرداری با هدف روان شدن ترافیک است.

هم اکنون اجرای این پروژه به خاطر اعتراضات کسبه با کندی پیش می‌رود.

استانداری خراسان‌شمالی، شورای اسلامی بجنورد و شهرداری نسبت به اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح چهارراه شهدا تاکید دارند.

این پروژه با اعتبار 86 میلیارد ریال با فهرست بهای امسال اجرا خواهد شد که بر اساس اعلام شهرداری قرار است ظرف 14 ماه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

اوایل همین ماه نیز ده‌ها نفر از کسبه چهارراه شهدا با تجمع در شورای اسلامی شهر و شهرداری خواستار پرداخت خسارت به خاطر اجرای این پروژه شدند.

کنارگذر شمالی بجنورد هم که با هدف روان شدن ترافیک در این شهر و هدایت وسائط نقلیه سنگین به این محور از شهریور 85 اجرایی شده است، با وجود گذشت شش سال هنوز سرنوشت نامعلومی دارد و تاکنون مسئولان وعده افتتاح در دو سال قبل، دهه فجر، ابتدای امسال، آخر شهریور و ... را داده‌اند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول