اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار ایلام:

استاندار ایلام در خصوص استخدام فرزندان شاهد نظر مساعد دارند

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی استاندار ایلام گفت: استاندار ایلام در خصوص استخدام فرزندان شاهد نظر مساعد دارند.

استاندار ایلام در خصوص استخدام فرزندان شاهد نظر مساعد دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، موسی کریمی ظهر امروز در نشست شورای اداری استان ایلام اظهار داشت: در مجوزهای دریافتی برای استخدام در ادارات استان شخص استاندار توصیه کردند اولویت در اختیار خانواده معظم شاهد و ایثارگران قرار گیرد.

وی ادامه داد: سامانه جامع مدیریت عملکرد دستگاه‌های اجرایی به صورت آزمایشی در استان خراسان رضوی راه‌اندازی شد و اکنون در تمام استان‌ها از جمله استان ایلام باید اجرایی شود.

این مسئول اضافه کرد: ایلام نیز جزو نخستین استان‌هایی بود که سامانه تهیه شده و اکنون این سامانه برای راه‌اندازی آماده کامل است.

کریمی تصریح کرد: همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان ایلام امکان اتصال به این سامانه را داشته و برای آنها رمز و پسوورد در نظر گرفته شده است.

معاون پشتیبانی استاندار ایلام گفت: باید مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در نخستین فرصت به این مهم عنایت داشته و وارد این سامانه شوند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی باید عنایت ویژه داشته و به همه کارشناسان ارزیابی دستور دهند که در نخستین فرصت فرم‌های سامانه مورد نظر را تکمیل کرده و از طریق سامانه به استانداری ارسال کنند.

این مسئول اضافه کرد: پس از دریافت فرم‌های یاد شده و بررسی این فرم‌ها در اداره مربوطه و معاونین استاندار ایلام نمرات ارزیابی به دستگاه‌ها ارائه می‌شود.

کریمی تصریح کرد: دستگاه‌های برگزیده و برتر نیز به جشنواره شهید رجایی که در آینده نزدیک برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول