اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری قم عنوان کرد

گرامیداشت یاد شهدای نیروی انتظامی در همایش دوچرخه‌سواری

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم گفت: با حضور جمع زیادی از ورزشکاران و علاقمندان به ورزش در همایش بزرگ دوچرخه‌سواری قم، یاد و خاطره 113 شهید نیروی انتظامی استان قم گرامی داشته شد.

گرامیداشت یاد شهدای نیروی انتظامی در همایش دوچرخه‌سواری

جعفر مدرسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری در قم را نمادی از حضور ورزشکاران و علاقمندان به ورزش دانست و اظهار کرد: این همایش با همکاری دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف برگزار شد.

وی اضافه کرد: دوچرخه‌سواران شرکت‌کننده در این همایش مسیری در حدود هفت کیلومتر را رکاب زدند و با حضور در مراسم پایانی که با اجرای برنامه‌های متنوعی همراه بود به یاد شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی ایران و جنگ تحمیلی یاد و خاطره 113 شهید نیروی انتظامی قم را گرامی داشتند.

نایب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در حضور نوجوانان و جوانانی که به نوعی نسل چهارم بعد از انقلاب به شمار می‌روند، زمینه آشنایی بیش از پیش آنها را با ارزش‌های انقلاب و اسلام فراهم می‌کند.

وی ابراز داشت: در این همایش فرهنگی ورزشی که با همکاری هیئت دوچرخه‌سواری استان قم، نیروی انتظامی، شهرداری قم و چند ارگان مرتبط برگزار شد، دوچرخه‌سواران شرکت‌کننده مسیر مجموعه ورزشی شهید حیدریان تا بوستان تفریحی ورزشی علوی را رکاب زدند.

مدرسی یادآور شد: در مراسم پایانی اجرای برنامه‌های مختلفی در دستور کار بود که یکی از آنها قرعه‌کشی بین دوچرخه‌سواران شرکت‌کننده در این همایش بود و بر اساس آن به 113 نفر از کسانی که در این برنامه فرهنگی ورزشی حضور داشتند، به قید قرعه هدایای نفیسی تعلق گرفت.

وی یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش بزرگ را توسعه ورزش همگانی عنوان کرد و بیان داشت: دوچرخه‌سواری در کنار ورزش‌هایی مانند پیاده‌روی، کوه‌روی و چند رشته سبک دیگر جزو ورزش‌های همگانی به شمار می‌رود و دسترسی مردم و علاقمندان به آن آسان است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول