اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه مطبوعات قزوین خبر داد

اعزام خبرنگاران قزوین به نمایشگاه ‌بین‌المللی مطبوعات

خبرگزاری فارس: رئیس خانه مطبوعات قزوین گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه قزوین به نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات که از هفتم تا سیزدهم آبان‌ماه جاری در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

اعزام خبرنگاران قزوین به نمایشگاه ‌بین‌المللی مطبوعات

علی علیمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه فرصت خوبی برای رسانه‌ها است که خبرنگاران با حضور در این نمایشگاه با پیشرفته‌ترین اطلاعات رسانه‌ای و نشریات روز دنیا آشنا شوند.

وی افزود: خانه مطبوعات قزوین به تبعیت از سال‌های گذشته از تمام اصحاب رسانه دعوت می‌کند تا در این نمایشگاه با حضور گسترده خود ضمن تهیه گزارش با اطلاعات روز ‌رسانه‌ای دنیا آشنایی پیدا کرده و توانایی‌های خود را ارزیابی کنند.

رئیس خانه مطبوعات قزوین با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات می‌تواند تأثیر بسزایی در توسعه کیفی رسانه‌ها داشته باشد، تصریح کرد: نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با هدف هم‌گرایی رسانه‌ها و ایجاد نگاه تخصصی به مطبوعات و رسا‌نه برگزار می‌شود.

علیمحمدی ادامه داد: برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های علمی و آموزشی با موضوعات مختلف و نمایشگاه موزه تاریخچه رسانه‌های ایران ار بخش‌های بارز نوزدهمین دوره ‌نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها به شمار می‌رود.

رئیس خانه مطبوعات قزوین اذعان کرد: حضور نشریات مجازی در این نمایشگاه برای مطبوعات استان قزوین حائز اهمیت خواهد بود.

علیمحمدی ادامه داد: چنانچه صاحبان نشریات و مطبوعات اقلام تبلیغاتی مرتبط با موضوع نمایشگاه در اختیار دارند، می‌توانند به منظور معرفی نشریه خود و استفاده در غرفه‌ای که به همین منظور به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین اختصاص داده شده، این اقلام را به واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین تحویل دهند.

وی در خاتمه عنوان کرد: همکاران رسانه‌ای که بازدید در ایام نمایشگاه برایشان فراهم نیست، می‌توانند با مراجعه حضوری به خانه مطبوعات و یا تماس با شماره تلفن 3684685 در ساعات اداری برای استفاده از تسهیلات اعزام به نمایشگاه که در تاریخ هفت آبان‌ماه جاری از سوی خانه مطبوعات قزوین انجام می‌شود، ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول