اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد ایلام:

خانه مطبوعات در راستای حقوق صنفی خبرنگاران تلاش کند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: خانه مطبوعات باید با تجمیع افکار خبرنگاران و روزنامه‌نگاران در راستای حقوق صنفی آنان تلاش بیشتری داشته باشد.

خانه مطبوعات در راستای حقوق صنفی خبرنگاران تلاش کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عمران خودآموز صبح امروز در جمع شماری از خبرنگاران اظهار داشت: این دستگاه اجرایی به سهم خود در راستای تقویت جایگاه خانه مطبوعات ایلام تلاش خواهد کرد.

وی ادامه داد: این اداره مصمم است با تقویت خانه مطبوعات ایلام شأن و جایگاه مطبوعات و رسانه‌های استان را بیش از گذشته حفظ کند.

این مسئول اضافه کرد: امیدواریم روزی فرا رسد که خانه مطبوعات فراتر از تکالیفی که بر اساس اساسنامه بر عهده آن گذاشته شده، انجام دهد. 

خودآموز تصریح کرد: تکالیفی که در اساسنامه خانه مطبوعات آمده تکالیف زیادی نبوده که باید بیش از پیش پیگیر حقوق صنفی مطبوعات و رسانه‌ها باشد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: امیدواریم خانه مطبوعات به مرجعی برای حضور تمام خبرنگاران شود چون استان ایلام ظرفیت و توانایی این کار را دارد.

وی ادامه داد: خانه مطبوعات باید با تجمیع افکار خبرنگاران و روزنامه نگاران در راستای حقوق صنفی آنان تلاش بیشتری داشته باشد.

این مسئول اضافه کرد: هر حوزه‌ای در بخش فرهنگ و هنر دارای یک انجمن و تشکیلات بوده که پیگیر حقوق آنان است و این موضوع در حوزه رسانه بر عهده خانه مطبوعات است.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول