اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

کیفیت‌بخشی به کار رسانه‌ای با تشکیل خانه مطبوعات

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کیفیت‌بخشی به کار رسانه‌ای با تشکیل خانه مطبوعات و سرای روزنامه‌نگاران در این استان محقق می‌شود.

کیفیت‌بخشی به کار رسانه‌ای با تشکیل خانه مطبوعات

امین کمالوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به نقش مطبوعات در اطلاع‌رسانی صحیح اخبار اظهار کرد: مطبوعات استان در اطلاع‌رسانی اخبار بسیار خوب عمل کرده‌اند و در چند سال اخیر گام‌های خوبی برای کیفی‌سازی همه امور به واسطه آگاه‌سازی مطبوعات در این استان برداشته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت‌های انجام گرفته جهت ارتقاء فرهنگ مطبوعات و اطلاع‌رسانی در استان سخن به میان آورد و عنوان کرد: در چند سال اخیر با صدور کارت خبرنگاری، برگزاری کلاس‌های آموزشی در این زمینه و از همه مهم‌تر راه‌اندازی خانه مطبوعات کمک شایانی به این عرصه شده است.

این مسئول ارشد فرهنگی به تازه‌ترین فعالیت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اشاره کرد و اذعان داشت: در طول چند روز آینده سرای روزنامه‌نگاران در شهر یاسوج راه‌اندازی خواهد شد که می‌تواند مأمن و محل مناسبی برای فعالیت‌های جنبی، هنری و نوعی مفاهمه دو جانبه و چند جانبه بین خانواده‌های اهالی رسانه باشد.

وی در ارتباط با افتتاح سرای روزنامه‌نگاران در شهر یاسوج ابراز داشت: سرای روزنامه‌نگاران با مساحتی بالغ بر 280 متر واقع در توحید 7 شهر یاسوج در آینده نزدیک با بهره‌مندی از امکانات مجهز افتتاح خواهد شد و در آن به بررسی مشکلات اصحاب رسانه پرداخته می‌شود.

کمالوندی از مزایای این سرا در شهر یاسوج خبر داد و گفت: سرای روزنامه‌نگاران باید خانه‌ همه‌ اصحاب‌ رسانه و قلم باشد و از عواملی در ارتباط با سازمان تشکیلاتی آن بهره گرفته شود که دلسوخته‌ این کار و دردمند این وادی باشند.

این مسئول افزود: روح فرهنگ و پژوهش و تحقیق باید در فضای این سرای همگانی سایه‌گستر شده و اساس آن متکی بر فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سرای روزنامه‌نگاران خاستگاه و جایگاه همه‌ روشنفکران و اندیشمندانی خواهد بود که پیش از آن چنین مجالی برایشان فراهم نبوده و با این جهش شاهد شکوفایی همه‌ زمینه‌های فکری، علمی و فرهنگی آن‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول