اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه مطبوعات استان مازندران:

مطبوعات در خط مقدم امر معروف و نهی از منکر هستند

خبرگزاری فارس: رئیس خانه مطبوعات مازندران گفت:مطبوعات خط مقدم در امر معروف و نهی از منکر هستند و رسانه‌ها در این خط مقدم و جنگ فرهنگی باید پشتیبانی شوند.

مطبوعات در خط مقدم امر معروف و نهی از منکر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، رستم دهقان ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران اظهار داشت: با توجه به بداخلاقی‌ها در بازار و سیاست ورود اصحاب رسانه می‌توان از منکر جلوگیری کنند.

وی افزود: با توجه به فشارهای اقتصادی، رسانه‌ها در زمینه امر به معروف و نهی از منکر مسئولیت مهمی دارند. 

این مسئول با بیان اینکه جوانان ما در فرهنگ انقلاب تربیت شدند و آموزش دیدند، تاکید کرد: با توجه به اینکه تمام شرایط دینی فراهم است و این نسل زمان طاغوت را ندیدند، اما جوانان دچار هنجارهای متعدی هستند و ما برای امر به معروف و نهی از منکر این نسل دچار مشکل هستیم.

دهقان به نقش مطبوعات در امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و بیان داشت: مطبوعات خط مقدم در امر معروف و نهی از منکر هستند و رسانه‌ها در این خط مقدم و جنگ فرهنگی باید پشتیبانی شوند.

رئیس خانه مطبوعات مازندران تصریح کرد: جامعه هدف مطبوعات بسترهای مختلف و تمام اقشار جامعه را در بر می‌گیرد و باید حوزه نشریات را مشخص کنیم تا در هر حوزه به صورت تخصصی به مردم خدمات ارائه دهد.

وی بیان داشت: بعضی از مدیران برای نشان داد خودشان تمام منکرات را در جامعه به معرض نمایش می‌گذارند که این خود نقض امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

دهقان با بیان اینکه خانه مطبوعات مازندران 700 عضو دارد، خاطرنشان کرد: خبرنگاران حقوق ثابت دریافت نمی‌کنند و در تامین معیشت زندگی در فشار هستند.

این مسئول با بیان اینکه ورود رسانه‌ها در امر به معروف و نهی از منکر مراتب خاصی دارد، متذکر شد: در زمینه امر به معروف و نهی از منکر کمیته تخصصی برای رسانه‌ها تشکیل شود و رسانه باید بتواند در حوزه دینی، شهرنشینی و سایر فرهنگ‌ها ورود پیدا کنند.

وی اذعان داشت: 87 رسانه مکتوب در مازندران فعالیت دارد که از این تعداد 30 هفته‌نامه و پنج روزنامه محلی نیز در استان فعال هستند که بیشتر نشریات مکتوب خصوصی هستند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول