اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور به رای گذاشتن اساسنامه جدید

مجمع عمومی خانه مطبوعات کرمان تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: مجمع عمومی خانه مطبوعات استان کرمان شنبه 29 مهرماه جاری در تالار عماد کرمان به منظور به رأی گذاشتن اساسنامه جدید تشکیل می‌شود.

مجمع عمومی خانه مطبوعات کرمان تشکیل می‌شود

احمد سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به اساسنامه جدید خانه‌های مطبوعات ارسالی از وزارت ارشاد اظهار داشت: مجمع عمومی خانه مطبوعات استان کرمان شنبه 29 مهر ماه جاری در تالار عماد کرمان به منظور به رأی گذاشتن اساسنامه جدید تشکیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه اساسنامه جدید خانه مطبوعات تشریح می‌شود و در صورتی که مورد پذیرش اعضا قرار گیرد، گروهی از اهالی رسانه استان کرمان مأمور ثبت اساسنامه جدید می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: پس از ثبت قانونی در اداره ثبت و درج در روزنامه رسمی از کاندیداهای عضویت در هیئت مدیره ثبت‌نام به عمل می‌آید.

سعیدی بیان داشت: بعد از طی مراحل قانونی در این زمینه زمان برگزاری انتخابات به صورت رسمی اعلام می‌شود و خانه مطبوعات در فضای جدید با اساسنامه جدید شکل می‌گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: اساسنامه جدید برای یکسان‌سازی فعالیت خانه‌های مطبوعات در سراسر کشور از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تهیه و تدوین شده است.

وی تاکید کرد: حوزه مطبوعات و رسانه از بخش‌های مهم و اثرگذار است و با درک چنین موقعیتی باید در فضای همدلی، دوستی و رفاقت کار کنیم و کنار هم بایستیم.

به گزارش فارس، مجمع عمومی خانه مطبوعات استان کرمان شنبه 29 مهر ماه جاری ساعت 9 صبح در تالار عماد کرمان واقع در مجموعه فرهنگی ارشاد اسلامی واقع در چهارراه سمیه کرمان تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول