اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اداره مطبوعات ارشاد مازندران:

مطبوعات جزئی از فرهنگ مازندران است

خبرگزاری فارس: مسئول اداره مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: مطبوعات هم جزئی فرهنگ مردم مازندران است و امروز رسانه‌های زیادی در حوزه مکتوب و مجازی در استان مشغول به فعالیت هستند.

مطبوعات جزئی از فرهنگ مازندران است

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از شهرستان ساری به مراسم بزرگداشت هفته هنر مازندران در تهران، علی علوی عصر امروز در حاشیه برگزاری هفته هنر مازندران در فرهنگسرای نیاوران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته هنر، فرصتی برای معرفی فرهنگ، سنت، باورها و داشته های هر قوم و منطقه‌ای است.

وی با بیان اینکه برگزاری هفته هنر، حرکت متناسبی در جهت احیای باورهای مردم استان‌های مختلف است، تصریح کرد:‌ مردم مازندران به آیین‌ها و سنت‌های خود پایبند هستند.

مسئول غرفه مطبوعات در نمایشگاه هفته هنر مازندران در فرهنگسرای نیاوران یادآور شد:‌ مطبوعات هم جزئی از فرهنگ مردم مازندران است و امروز رسانه‌های زیادی در حوزه مکتوب و مجازی در استان مازندران مشغول به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های استان را در این نمایشگاه تا حدودی معرفی کردیم، ادامه داد:‌ رسانه‌های مازندران پویا و فعال هستند و نیاز است در این راستا گام‌های مؤثرتری بردارند.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول