اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات کرمان خبر داد

عضوپذیری خانه مطبوعات کرمان طبق اساسنامه جدید

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان گفت: عضوپذیری در خانه مطبوعات و رسانه‌ای استان کرمان با توجه به اساسنامه جدید این خانه انجام می‌گیرد.

عضوپذیری خانه مطبوعات کرمان طبق اساسنامه جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدصادق طاهری صبح امروز در جمع اهالی رسانه اظهار داشت: با توجه به اینکه خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان بیش از 600 عضو دارد، حضور بیش از 300 نفر برای تشکیل مجمع عمومی عادی الزامی است.

وی بیان داشت: تعداد شرکت‌کنندگان در مجمع عمومی عادی خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان حدود 65 نفر بود که این امر مانع از رسمیت این مجمع شد.

طاهری ابراز داشت: 15 روز بعد مجمع با هر تعداد شرکت‌کننده رسمیت می‌یابد و اساسنامه جدید خانه مطبوعات و رسانه‌ها به رای گذاشته می‌شود.

وی از آمادگی خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان برای برگزاری مجمع عمومی این خانه و همچنین اجرای مفاد اساسنامه جدید خبر داد.

طاهری عنوان کرد: عضوپذیری در خانه مطبوعات و رسانه‌ای استان کرمان با توجه به اساسنامه جدید این خانه انجام می‌گیرد و هیئت مدیره نیز بر اساس این روند انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در اساسنامه جدید تغییراتی صورت گرفته است و اعضای هیئت مدیره باید شرایطی را داشته باشند، تصریح کرد: دارا بودن حداقل 30 سال و داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی بالا از جمله این شرایط است.

به گزارش فارس، ‌صبح امروز قرار بود مجمع عمومی عادی خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان برگزار و اساسنامه جدید خانه تشریح شود و توسط اعضا به تصویب رسد که با توجه به استقبال بسیار محدود اهالی رسانه، این امر محقق نشد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول