اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های افتتاح هشتمین نمایشگاه کتاب قزوین

نمایشگاه کتاب قزوین بدون خبرگزاری‌ها / سهم مطبوعات استان فقط یک غرفه

خبرگزاری فارس: هشتمین نمایشگاه کتاب قزوین در صورتی افتتاح شد که نه تنها غرفه‌ای برای خبرگزاری‌ها در نظر گرفته نشده بود، بلکه تنها یک غرفه در اختیار همه رسانه‌های مکتوب قرار گرفت تا به صورت دوره‌ای از آن استفاده کنند.

نمایشگاه کتاب قزوین بدون خبرگزاری‌ها / سهم مطبوعات استان فقط یک غرفه

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین هشتمین نمایشگاه کتاب قزوین ظهر امروز با حضور علی اسماعیلی سرپرست معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابوالفضل طاهرخانی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین، آیت‌الله علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان، حمزه برین معاون فرهنگی سپاه صاحب‌الامر (عج) و دیگر مسئولان استانی گشایش یافت.

این نمایشگاه تا 22 مهر ادامه خواهد داشت و اقشار مختلف مردم می‌توانند از قسمت‌های مختلف آن استفاده کنند.

از حاشیه‌های این نمایشگاه می‌توان به غرفه‌های فروش زیتون، بدلیجات و مرکبات اشاره کرد که در حیاط این نمایشگاه برپا شده است.

در هشتمین نمایشگاه کتاب قزوین تنها یک غرفه در اختیار رسانه‌های مکتوب قرار گرفته و به گفته مسئول خانه مطبوعات قزوین رسانه‌های دیجیتال و خبرگزاری‌ها به علت محدودیت استفاده از اینترنت، سهمی در این نمایشگاه ندارند.

تنها غرفه مربوط به رسانه‌های مکتوب استان نیز به صورت دوره‌ای در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

این نمایشگاه از 210 غرفه تشکیل شده که 340 ناشر با 300 هزار عنوان کتاب در آن حضور دارند.

احمد عجم و محمدحسین شفیعی‌ها از غایبان آئین افتتاحیه هشتمین نمایشگاه کتاب قزوین بودند که استاندار قزوین به گفته معاون سیاسی و امنیتی استاندار برای شرکت در جلسه دیگری نتوانست در این مراسم حضور یابد و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در سفر حج به سر می‌برد.

عمده سئوال‌های خبرنگاران از سرپرست معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز پیرامون وضعیت روزنامه شرق و همچنین مباحث اقتصادی چاپ و نشر بود که وی با صبر و حوصله به سئوال‌های خبرنگاران پاسخ گفت.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول