اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم فوتسال صبای قم:

به صدر جدول لیگ برتر فوتسال صعود می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدیر تیم فوتسال صبای قم گفت: با کسب سه امتیاز بازی این هفته در مقابل تیم دبیری تبریز به صدر جدول لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خواهیم رفت.

به صدر جدول لیگ برتر فوتسال صعود می‌کنیم

ناصر شریفی در حاشیه تمرینات صبای قم پیش از مصاف هفته نهم با تیم دبیری تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: هیچ کس تردیدی ندارد که بازی روز پنجشنبه سخت و نفس‌گیر است اما تیم ما پیش از این قابلیت‌های خود را برای بازی‌های بزرگ نشان داده است.

وی ادامه داد: شرایط تیم ما بسیار خوب است، محسن حسن‌زاده کاپیتان تیم به ترکیب اصلی بازگشته و با توان تیمی بیشتر نسبت به سه مسابقه قبل به مصاف تیم دبیری تبریز رفته و پیروز میدان خواهیم شد.

مدیر تیم فوتسال صبای قم افزود: در حال حاضر تیم صبای قم در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال کشور با 16 امتیاز و تفاضل گل بسیار خوب در مکان سوم جدول قرار دارد و با کسب سه امتیاز بازی عصر فردا با تیم دبیری به صدر جدول صعود می‌کنیم.

وی وضعیت تیم فوتسال صبای قم را مطلوب ارزیابی کرد و عنوان داشت: برای بازی روز پنجشنبه به سبب تمرینات بسیار خوبی که دکتر باقری برای تیم در نظر گرفته است تمام نفرات را در بهترین شرایط در اختیار داریم و بازیکنان از آمادگی بالایی برخوردارند.

شریفی در رابطه با قدرت خط حمله تیم فوتسال صبای قم در دیدارهای اخیر تصریح کرد: این مهم نتیجه تیزهوشی بازیکنان صبا و هماهنگی کامل آن‌ها در کارهای هجومی است که موجب شده است تا در هفت بازی قبل 32 گل به ثمر برسانیم.

وی یادآور شد: از سوی دیگر تمرینات منظم و بیشتر و حضور چندین بازیکن توانمند در ترکیب تیم که یکی از دیگری بهتر و توانمندتر هستند موجب شده است تنها در سه دیدار قبل 13 گل بزنیم و یکی از مدعیان قهرمانی این فصل لقب بگیریم.

مدیر تیم فوتسال صبای قم بیان داشت: صبای قم امسال ترکیبی از فوتسالیست‌هایی است که هر کدام با توجه به استعداد و قابلیت بالای خود در تیم‌های ملی امید و بزرگسالان کشورمان عرض اندام می‌کنند و قدرت فوتسال قم را نشان می‌دهند.

وی در مورد حریف این هفته تیم صبای قم بیان کرد: فیلم بازی‌های تیم دبیری تبریز را بازبینی کردیم و شناخت کاملی از این تیم که چند بازیکن تیم ملی را در اختیار دارد، به دست آورده‌ایم و امید است نتیجه خوبی را در این بازی کسب کنیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول