اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مصاف هفته هشتم

داوران مسابقه فوتسال صبای قم و میثاق تهران معرفی شدند

خبرگزاری فارس: کمیته داوران فدراسیون اسامی داوران دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و میثاق تهران در هفته هشتم از دور رفت لیگ بر‌تر را معرفی کرد.

داوران مسابقه فوتسال صبای قم و میثاق تهران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت‌کننده در دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و میثاق تهران در هفته هشتم از دور رفت چهاردهمین دوره مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور را معرفی کرد تا صبا در تلاش برای کسب پنجمین پیروزی خود در تهران به مصاف رقیب انتهای جدولی برود.

در حالی که هشتمین هفته از دور رفت مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور از پنجشنبه شب با برگزاری سه بازی آغاز شده است، تیم فوتسال صبای قم قرار است در چهارمین دیدار خارج از خانه خود مقابل تیم فوتسال میثاق تهران صف‌آرایی کند.

دیدار صبای قم و میثاق تهران از هشتمین هفته مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال کشور از ساعت 16 عصر امروز جمعه هفتم مهر ماه به میزبانی تیم میثاق تهران در سالن شهرداری منطقه 11 تهران برگزار می‌شود و این در حالی است که قضاوت این مسابقه را یحیی حسینی‌تالاری به عنوان داور اول بر عهده دارد.

داور اول این مسابقه را علی‌اصغر علی‌بیگی به عنوان داور دوم همراهی می‌کند، میرهادی اسماعیلی به عنوان داور ذخیره انجام وظیفه خواهد کرد و محسن زواره‌ای به عنوان وقت نگهدار دیگر عضو تیم داوری این مسابقه حساس است، ضمن اینکه کمیته فوتسال منصور احمدی از استان کرمان را به عنوان نماینده این دیدار معرفی کرده است و بهمن غفاری نیز ناظر بازی خواهد بود.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور تا قبل از هفته هشتم، تیم فوتسال صبای قم با کسب 13 امتیاز در مکان سوم جدول ایستاده است. صبای قم از بازی‌های قبل خود چهار پیروزی مقابل تیم‌های فوتسال شهرداری تبریز، شهرداری ساوه، راه ساری و ارژن فارس در کارنامه دارد و تنها در هفته سوم در خارج از خانه نتیجه را مقابل تیم فرش آراء مشهد واگذار کرده است و در هفته ششم نیز با صنایع گیتی پسند اصفهان به تساوی سه بر سه رضایت داد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول