اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زیر نظر مدرس فدراسیون

دوره مربیگری سطح یک فوتسال آسیا در قم برگزار شد

خبرگزاری فارس: دوره مربیگری سطح یک فوتسال آسیا با حضور مدرس کمیته فوتسال فدراسیون در قم برگزار شد.

دوره مربیگری سطح یک فوتسال آسیا در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم در تلاش برای توسعه بیش از پیش رشته ورزشی فوتسال در سطح استان و در بین مربیان، داوران و ورزشکاران، دوره مربیگری سطح یک فوتسال آسیا را در قم برگزار کرد.

این کمیته با وجود برخورداری از نیروی انسانی متخصص در رشته فوتسال اعم از مربی، داور و ورزشکار، برنامه‌های متنوعی در بخش آموزشی طراحی و زمان‌بندی کرده که قرار است تا پایان سال به اجرا دربیاید تا حرکت جدیدی در راستای توسعه بیش از پیش فوتسال قم صورت گیرد.

کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم نخستین بار میزبان برگزاری این دوره بود، دوره‌ای که در سطح درجه یک برگزار شد و مربیان شرکت‌کننده در آن موفق به کسب مدرک شدند.

بر همین اساس 14 نفر از مربیان فعال در فوتسال قم در تلاش برای کسب مدرک مورد نیاز در این دوره حضور یافتند و در مدت یک هفته به دو شکل تئوری و عملی زیر نظر علی رعدی مدرس رسمی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال آموزش دیدند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی کمیته آموزش هیئت فوتبال استان قم، کلاس‌های تئوری و عملی این دوره با همکاری آموزش و پرورش ناحیه سه استان قم در سالن ورزشی شهید بیطرفان برگزار شد.

رئیس کمیته فوتسال استان قم در حاشیه این دوره مربیگری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم از برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری در فوتسال قم خبر داد و عنوان داشت: این دوره‌ها با هدف ارتقای دانش مربیان و داوران فوتسال قم در ادامه برنامه‌های آموزشی هیئت در چند نوبت با حضور مدرسان فدراسیون فوتبال پیش‌بینی شده است.

سید رضا برقعی تصریح کرد: فوتسال قم با برخورداری از استعدادهای فراوان، جایگاه و ظرفیت بسیار خوب و قابل ملاحظه‌ای برای پیشرفت دارد و تمام تلاش ما این خواهد بود که این رشته ورزشی را با توجه به ورزشکاران مستعدی که در آن فعالیت می‌کنند، به جایگاه بسیار خوبی در ورزش کشور برسانیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول