اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پروژه سکونتگاه‌های غیررسمی رفسنجان تأکید کرد

کمک راهبردهای بوم‌شناختی به بهبود سکونتگاه‌های غیررسمی

خبرگزاری فارس: مدیر پروژه سکونتگاه‌های غیررسمی رفسنجان گفت: راهبردهای بوم‌شناختی، اقتصاد سیاسی فضا و راهبرد لیبرالی که مهم‌ترین بخش آن رقابت در زمینه ارائه هر چه بهتر خدمات شهری است در بهبود سکونتگاه‌های غیررسمی کمک می‌کند.

کمک راهبردهای بوم‌شناختی به بهبود سکونتگاه‌های غیررسمی

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، واراز مرادی بعد از ظهر امروز در حاشیه کارگاه آموزشی سکونتگاه‌های غیررسمی این شهرستان با اشاره به پیامدهای تشکیل این سکونتگاه‌ها اظهار داشت: این گونه سکونتگاه‌ها فضایی نامطلوب در شهرها ایجاد کرده است.

وی افزود: فقر، عدم دسترسی به خدمات، عدم سیستم ایمنی، اشتغال غیررسمی و ... به نوعی با سکونتگاه‌های غیر رسمی ارتباط مستقیم دارد.

مرادی به پایین آمدن سطح بهداشت عمومی و سلامت، تراکم جمعیت و کمبود امکانات آموزشی و پایین آمدن سطح سواد ساکنان سکونتگاه‌های غیر رسمی اشاره و خاطرنشان کرد: اعتیاد و منبع آشوب‌های اجتماعی در برخی شهرها در این محله‌ها بیشتر به چشم می‌خورد .

وی به بیان دیدگاه‌های مختلف در مورد سکونتگاه‌های غیر رسمی پرداخت و گفت: راهبردهای بوم‌شناختی، اقتصاد سیاسی فضا و راهبرد لیبرالی که مهم‌ترین بخش آن رقابت در زمینه ارائه هر چه بهتر خدمات شهری است در بهبود این مکان‌ها کمک می‌کند.

وی مشارکت را مهم‌ترین رمز موفقیت خواند و ابراز داشت: اعتقاد به توان مردم در موفقیت نقش مهمی دارد.

مدیر پروژه سکونتگاه‌های غیر رسمی رفسنجان به ضررهایی که شامل حال ساکنان این محله‌ها می‌شود، اشاره کرد و افزود: تخلیه اجباری، نادیده گرفتن و ... از ضررهایی است که ساکنان سکونتگاه‌های غیر رسمی متحمل می‌شوند.

مرادی ارتقای سطح اقتصاد، ایجاد اشتغال، شرایط مناسب اجتماعی و ارتقای سطح فرهنگی را از فواید ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی برشمرد و بیان داشت: باید تلاش کنیم تا این پروژه به پایان و سرانجام برسد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول