اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آبادان:

طرح دارالحسین در آبادان پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آبادان گفت: طرح دارالحسین در این شهرستان پیگیری می‌شود.

طرح دارالحسین در آبادان پیگیری می‌شود

حجت‌الاسلام عبدالله امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: بیشترین حسینیه‌های ایران در شهرستان آبادان ساخته شده و برای حفظ بیشتر این فرهنگ حسنه در میان شهروندان طرح دارالحسین برای شهرستان مطرح شده است.

وی افزود: شهروندان آبادانی با ارادت ویژه و خالصانه خود به خاندان اهل بیت به خصوص امام حسین (ع) بیشترین حسینیه‌ها را در آبادان تأسیس کرده و مراسم سوگواری دهه محرم و دیگر آیین‌های دینی و مذهبی را در آن اجرا می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آبادان با اشاره به برگزاری هرچه با شکوه‌تر اعیاد ولایت در آبادان گفت: اعیاد ولایت به خصوص عید غدیر باید هرچه باشکوه‌تر در شهرستان برگزارشود زیرا انتخاب امام علی (ع) به عنوان جانشین نبی اکرم مهمترین اتفاق در تاریخ اسلام است.

وی ادامه داد: امام علی (ع) امام انسانیت و همه بشریت است بنابراین با برگزاری جشن‌ها و مراسمات مختلف در این روز بیشتر از گذشته همه آحاد جامعه را زیر لوای امامت وارد می‌کنیم.

امینی اضافه کرد: در هر سال متوالی و به مناسبت‌های مختلف مذهبی و اسلامی با انجام کارهای روتین جشن‌ها و مراسمات در یک حوزه تکرار شده و این برنامه ها برای مردم آبادان کم است و باید از تجربیات شهرها و استان‌های دیگر هرچه بیشتر استفاده شود.

وی با اشاره به بهتر برگزار شده این مراسم بیان داشت: استفاده از اساتید حوزه و دانشگاه، کارشناسان متخصص در بخش‌های مختلف دینی، فرهنگی و مذهبی از راه‌های مؤثر در ارتقای کیفی اجرای برنامه‌ها، اعیاد ومراسمات مذهبی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آبادان در پایان گفت: مراسمات و اعیاد اسلامی نیاز به کار وسیع همراه با تحقیق و پژوهش دارد و این مهم در این شهرستان محقق می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول