اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شرجی صد در صدی

نفت آبادان مساوی کرد تا کاستا برود

خبرگزاری فارس: نفت آبادان و داماش گیلان در شرجی صد در صدی، به تساوی صفر بر صفر تن دادند تا «کاستا پرتقالی» حرفی برای گفتن نداشته باشد و این تیم را ترک کند.

نفت آبادان مساوی کرد تا کاستا برود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و داماش گیلان در هوای 100 در 100 شرجی آبادان به مصاف هم رفته و رویاروی هم قرار گرفتند.

این دو تیم در 95 دقیقه بازی حرفی برای گفتن نداشتند و نتیجه را صفر بر صفر به تساوی کشاندند؛ تیم داماش گیلان در حالی که سعی می‌کرد گل نخورد این فرصت را به نفتی‌های میزبان می‌داد که به گل دست پیدا کنند.

گام‌های بازیکنان تیم نفت آبادان به دلیل بدنسازی‌های چند هفته اخیر سنگین‌تر به نظر می‌رسید و شاید این امر را می‌توان یکی از دلایل تساوی‌شان در این دیدار عنوان کرد.

در نیمه دوم این دیدار، نفتی‌ها بازی تهاجمی را آغاز کرده و حملات خوبی را بر روی دروازه داماش انجام دادند که هیچ‌کدام منجر به گل نشد.

در این حملات، دفاع داماش گیلان چندین‌بار به دردسر افتاده اما در مقابل نفتی‌ها تسلیم نشد؛ در دقیقه 82 بازی، ارسال توپ توسط رضا خالقی‌فر و ضربه سر سعید حلافی به دیرک دروازه، تشویق بیش از پیش هواداران را در پی داشت که البته راه به جایی نبرد.

بازیکنان صنعت نفت آبادان با سانت از جناح‌ها سعی کردند بر دروازه گیلانی‌ها مسلط شوند، در این میان بازیکنان داماش نیز در ضد حملات، آبادانی‌ها را در موقعیت‌های خطرناکی قرار داده و دروازه نفت را تهدید می‌کردند.

این بازی در نهایت با اعلام سه دقیقه زمان تلف شده با تساوی صفر بر صفر به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول