اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس محیط زیست ساری خبر داد

صید غیرمجاز 75 قطعه آبزی در ساری

خبرگزاری فارس: رئیس اداره حفاظت محیط زیست ساری از صید غیرمجاز 75 قطعه آبزی در این شهرستان طی چهار ماه اخیر خبر داد.

صید غیرمجاز 75 قطعه آبزی در ساری

بهرام فقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: در ماه‌های خرداد تا شهریور صید غیرمجاز 75 قطعه آبزیان و هشت بهله صید غیرمجاز پرندگان را شاهد بودیم.

وی افزود: صید غیرمجاز سه راس از پستانداران نیز اتفاق افتاده که در نهایت سه قبضه سلاح غیرمجاز شکاری ته پر تک لول کشف شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ساری از کشف هفت قبضه سلاح مجاز تک لول و دو قبضه دو لول ساچمه‌زنی خبر داد و گفت: مجموع تعداد ادوات کشف شده 15 مورد بوده است.

به گفته فقانی زنده‌گیری پرندگان در 53 مورد، شناسایی 30 نفر متخلف، وقوع 22 مورد تخلف و صدور 93 برگ پروانه ماهیگیری انجام شده است.

این مسئول با اشاره به ضرر و زیان متعلقه به میزان حدود 44 میلیون ریال گفت: فروش 55 جلد دفترچه شکار ساچمه‌زنی، فروش شش دفترچه شکار گلوله‌زنی و 33 مورد پایش زیست محیطی را نیز داشته‌ایم.

وی از پنج واحد شناسایی شده که ضوابط زیست محیطی را رعایت کردند قدردانی کرده و ادامه داد: 164 مورد گواهی تاسیس، احداث و استقرار و 127 مورد گواهی موافقت شده صادر شده است.

فقانی سطح فعالیت‌های فعلی در راستای حفاظت از محیط زیست را مطلوب برشمرد و خواستار برنامه‌ریزی جدید و جدی‌تر به این منظور توسط کارشناسان امر شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساری در پایان نقش مردم در فعالیت‌های زیست محیطی را بسیار مهم دانست.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول