اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مشترکین و درآمد شرکت آبفار زنجان:

مطالبات شرکت آبفار استان زنجان بیش از 9 میلیارد ریال است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان گفت: میزان مطالبات این شرکت در سطح استان بیش از 9 میلیارد ریال برآورد شده است.

مطالبات شرکت آبفار استان زنجان بیش از 9 میلیارد ریال است

علی سهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: از این تعداد 46 روستا در سطح شهرستان ابهر زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه 34 هزار و 922 نفر در شهرستان ابهر زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان قرار دارند، خاطرنشان کرد: شاخص بهره‌مندی از آب آشامیدنی در این شهرستان 72.5 درصد اعلام شده است.

رئیس اداره مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان با بیان اینکه تاکنون 10 هزار و 407 فقره انشعاب در شهرستان ابهر واگذار شده است، تصریح کرد: طی شش ماه نخست سال جاری نیز 272 فقره انشعاب آب آشامیدنی در این شهرستان واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان درآمد شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان طی شش ماه نخست سال جاری در شهرستان ابهر 143 هزار و 813 متر مکعب برآورد شده است، اضافه کرد: 130 فقره کنتور معیوب مشترکین نیز در این شهرستان به صورت رایگان توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تعویض شده است.

سهرابی میزان مطالبات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان را در شهرستان ابهر 817 میلیون ریال اعلام کرد و یادآور شد: مشترکین باید نسبت به پرداخت این بدهی‌ها اقدام کنند.

وی میزان درآمد حاصل از فروش آب در شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان را 11 میلیارد و 282 میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: میزان مطالبات این شرکت در سطح استان بیش از 9 میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس اداره مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان به واگذاری 85 هزار و 34 فقره انشعاب آب آشامیدنی در سطح استان زنجان اشاره کرد و افزود: در مجموع جمعیت زیر پوشش این شرکت بیش از 310 هزار نفر اعلام شده است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر 537 روستا زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان قرار دارد، تصریح کرد: 168 هزار و 432 متر مکعب آب به مشترکین واگذار شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول