اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور هزاران آبیکی

همایش پیاده‌روی خانوادگی در آبیک برگزار شد

خبرگزاری فارس: در سومین روز از هفته تربیت‌بدنی و ورزش، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با حضور هزاران آبیکی در شهر آبیک برگزار شد.

همایش پیاده‌روی خانوادگی در آبیک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با حضور هزاران آبیکی و جمعی از مسئولان در شهر آبیک برگزار شد.

در این همایش اقشار مختلف مردم شهر آبیک اعم از زنان، مردان و کودکان به ویژه نوجوانان و جوانان به همراه جمعی از مسئولان شهرستان آبیک از مقابل اداره ورزش و جوانان این شهرستان، مسیر اتوبان و جاده سلامت را پیاده‌روی کردند.

حمید بغدادی سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک در این همایش ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم گفت: ورزش تضمین‌کننده سلامت جسم و روح انسان است.

وی افزود: امروز استکبار جهانی در تلاش است که از طریق سایت‌ها، ماهواره‌ها و مواد‌مخدر جوانان را به بیراهه بکشد و آنها را از سلامت روانی دور کند که می‌طلبد خانواده‌ها فرزندانشان را به سمت ورزش سوق دهند تا فرزندان ایران اسلامی از توطئه‌های دشمنان مصون بمانند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک یادآور شد: مسئولان باید با برنامه‌ریزی در راستای‌ نهادینه کردن ورزش در جامعه گام‌های مثبتی بردارند.

انتهای پیام/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول