اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته پشتیبانی همایش تشیع و تبرستان خبر داد

برگزاری همایش ملی تشیع و تبرستان در مرزن‌آباد چالوس

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته پشتیبانی همایش ملی تشیع و تبرستان از آمادگی مرزن‌آباد برای برگزاری این رویداد بزرگ مذهبی فرهنگی خبر داد.

برگزاری همایش ملی تشیع و تبرستان در مرزن‌آباد چالوس

جعفر ردایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرزن‌آباد گفت: همایش ملی تشیع و تبرستان همزمان با روز 14 آبان روز مازندران در شهر مرزن‌آباد دیار علویان و در دو نوبت صبح و عصر در محل سالن همایش‌های مرکز آموزشی شهید ادیبی این شهر و با حضور مسئولان، نخبگان، تحصیل‌کرده‌ها و علوی شناسان کشوری و استانی و همچنین مردم شریف و مذهبی منطقه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مقدمات پذیرایی و پشتیبانی این همایش کاملا فراهم شده، اظهار داشت: هماهنگی لازم توسط کمیته‌های مختلف علمی، تبلیغات، تشریفات و پشتیبانی صورت گرفته و براساس پیش‌بینی انجام شده 14 آبان روزی باشکوه برای شهرستان چالوس و بخش مرزن‌آباد خواهد بود.

ردایی متذکر شد: در جلسه شورای فرهنگ عمومی مازندران همایش ملی تشیع و تبرستان به عنوان مراسم استانی در سلسله برنامه‌های روز مازندران تشخیص داده شد.

این مسئول با بیان اینکه با برگزاری این همایش، مرزن آباد به مرکز تشیع شمال تبدیل می‌شود، اذعان داشت: قطعا برگزاری چنین همایشی مستلزم همکاری‌ها و همراهی‌های تمام مسئولان است.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول