اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش مقدماتی

حریفان نمایندگان قم در لیگ آینده‌سازان کاراته کشور مشخص شدند

خبرگزاری فارس: نمایندگان کاراته استان قم حریفان خود در لیگ آینده‌سازان المپیک کاراته باشگاه‌های کشور را شناختند.

حریفان نمایندگان قم در لیگ آینده‌سازان کاراته کشور مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته، مسابقات هفته دوم از دور رفت پیکارهای کاراته قهرمانی باشگاه‌های کشور در رده سنی جوانان با عنوان لیگ آینده‌سازان روز جمعه این هفته برگزار می‌شود.

این در حالی است که تیم‌های شرکت‌کننده در پیکارهای لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور که ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر کاراته ایران در رده سنی جوانان هستند، در این فصل در چهار گروه مقدماتی رقابت‌های خود را آغاز کرده‌اند و تیم‌های صنایع شهاب گازسوز، هیئت کاراته و باشگاه انقلاب نیز از استان قم در این لیگ حضور دارند.

مسابقات هفته نخست لیگ آینده‌سازان کاراته در هفته اول مهر ماه برگزار شد و برخی تیم‌ها به دلیل مشخص نبودن برنامه پیکارهای این هفته از سوی سازمان لیگ فدراسیون کاراته پیش از اینکه بخواهند در هفته دوم به میدان بروند، باید بازی‌های معوقه خود از هفته نخست را برگزار کنند.

طبق برنامه سازمان لیگ فدراسیون کاراته این هفته لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور با جدال تیم‌های مدعی حاضر در چهار گروه مقدماتی از روز جمعه 28 مهر ماه در سالن ورزشی شهید کبکانیان تهران برگزار می‌شود.

بر این اساس لیگ آینده‌سازان کاراته با برگزاری 16 رقابت حساس پیگیری می‌شود که در گروه نخست شیتوریو شوکوکای یونیون با هیئت کاراته گلستان، صنایع شهاب گاز سوز قم برابر تیم‌های هیئت کاراته فارس و شهید ستاری قرچک و هیئت کاراته فارس با هیئت کاراته گلستان به مصاف یکدیگر می‌روند.

از سوی دیگر دیدارهای گروه دوم نیز با حضور یک نماینده دیگر کاراته قم پیگیری می‌شود و طی آن تیم هیئت کاراته قم به مصاف هیئت قزوین خواهد رفت در حالی که هیئت کاراته زنجان با همراه اول و سپاه روح‌الله مرکزی و همراه اول برابر هیئت کاراته قزوین به روی تاتامی خواهند رفت.

در گروه سوم باشگاه فجر با شهرداری کبودر آهنگ، دانشگاه آزاد اسلامی با شیتوریو کن شی کان و هیئت کاراته البرز، شیتوریو کی شی کان با شهرداری کبودرآهنگ و در گروه چهار شهرداری شهر قدس با شوتوکان اصفهان، هیئت کرمانشاه با هیئت آذربایجان شرقی، شهرداری شهر قدس با هیئت آذربایجان شرقی و هیئت کرمانشاه با شوتوکان اصفهان مبارزه می‌کنند.

البته در لیگ آینده‌سازان نیز همانند لیگ جوانه‌ها این هفته چند دیدار معوقه انجام می‌شود که طی آن تیم کاراته شهید ستاری قرچک با شیتوریو شوکوکای یونیون و هیئت کاراته فارس مسابقه دارد، شیتوریو شوکوکای یونیون به مصاف شهاب گازسوز می‌رود، سپاه روح‌الله مرکزی با باشگاه انقلاب قم و همراه اول مبارزه می‌کند، شهرداری کبودر آهنگ با دانشگاه آزاد اسلامی و هیئت کاراته البرز با شیتوریو کن شی کان رودرروی هم قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول