اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار خبر داد

برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی بانوان کشور در فریدونکنار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار از برگزاری رقابت‌های کاراته قهرمانی بانوان کشور در این شهرستان و میزبانی استان مازندران خبر داد.

برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی بانوان کشور در فریدونکنار

فرشید قدیمی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: مسابقات کاراته قهرمانی کشور وادوکای بانوان در چهار رده سنی در فریدونکنار برگزار شده است.

وی تعداد استان شرکت ‌کننده را 10 استان و تعداد نفرات شرکت‌کننده را 420 نفر اعلام و تصریح کرد: در این مسابقات که در محل اردوگاه شهید رجائی برگزار شد، استان مازندران اول، استان تهران دوم و استان خراسان رضوی سوم شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار افزود: عزیمت علی شیرزاد و حسین دهقان به مسابقات ووشو قهرمانی کشور در زرین‌شهر اصفهان با کسب مدال که به ترتیب  برنز و طلا بوده نیز از جمله افتخارات شهرستان در هفته گذشته به شمار می‌رود.

این مسئول افزود: اعزام دو بازیکن زیر 10 سال تیم دانش برای تست انتخابی مازندران در ساری، اعزام تیم وحدت شهروند به مسابقات لیگ برتر استان در جویبار و برگزاری مسابقات فوتبال  لیگ برتر استان بین تیم‌های وحدت شهروند و بابلسر در زمین شهید کریم آزادی با پیروزی فریدونکنار را نیز داشته‌ایم.

قدیمی همچنین از برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر استان بین تیم‌های وحدت شهروند و چالوس، برگزاری مسابقات فوتبال پیشکسوتان بین تیم‌های فریدونکنار و نساجی قائمشهر و مسابقات کشتی بین تیم‌های فریدونکنار و کیاکلا در سه رده سنی در سالن ورزشی روستای سوته شهرستان فریدونکنارخبر داد.

وی برگزاری مسابقات کشتی بین تیم‌های فریدونکنار و ساری در سه رده سنی در سالن ورزشی روستای سوته با پیروزی فریدونکنار را نیز از جمله این عملکردها دانست و گفت: مسابقات دوستانه تکواندو بین باشگاه‌های شهرستان در سالن حجاب و عزیمت گروه کوهنوردی اوج به منطقه تنگه درگاه در کوهستان آمل برگزار شده است.

انتهای ‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول