اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ برتر کاراته کشور

تیم هیئت کاراته تاکستان فردا به مصاف رقیبان می‌رود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان قزوین گفت: کاراته‌کاهای این استان در هفته دوم لیگ برتر باشگاه‌های کاراته کشور فردا مقابل رقیبان خود قرار می‌گیرند.

تیم هیئت کاراته تاکستان فردا به مصاف رقیبان می‌رود

حمیدرضا داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: تیم هیئت کاراته تاکستان به نمایندگی از استان قزوین در این هفته از رقابت‌ها فردا به مصاف تیم‌های شهدای الوند و باشگاه گاز زنجان می‌رود.

وی ادامه داد: تیم هیئت کاراته تاکستان که با کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ کاراته استان قزوین جواز حضور در این رقابت‌ها را به دست آورده است، فردا در تهران به مصاف حریفان خود می‌رود.

داوری با اشاره به نتایج مطلوب تیم کاراته تاکستان تشریح کرد: تیم هیئت کاراته تاکستان در آغاز هفته نخست و دوم خود در رقابت‌های لیگ برتر هفته گذشته موفق شد در ورزشگاه افراسیابی تهران به ترتیب تیم های هیئت کاراته کردستان و باشگاه آرمان تهران را مغلوب کند.

داوری با اشاره به اینکه رقابت‌های لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور با حضور دوازده تیم در دو گروه شش تیمی برگزار می‌شود، اظهار کرد: کاراته‌کاهای هیئت کاراته تاکستان در گروه نخست این رقابت‌ها با تیم‌های دانشگاه پلیس، گاز زنجان، شهدای الوند، باشگاه آرمان تهران و هیئت کاراته کردستان هم‌گروه هستند.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین با اشاره به اینکه کاراته‌کاهای منتخب و برتر لیگ برتر استان قزوین در ترکیب تیم تاکستان برای شرکت در رقابت‌های لیگ برتر حضور دارند، افزود: با استفاده از نیروی جوانی و انگیزه بالا امیدوار هستیم تیم هیئت کاراته تاکستان حضوری موفق و ارزشمند در این مسابقات داشته باشد و در هفته دوم این رقابت‌ها عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد‌.

وی اضافه کرد: هدایت تیم کاراته تاکستان در رقابت‌های لیگ برتر بر عهده شاهرخ رحمانی و بهروز اولادی است که هر دو مربی از کاراته‌کاهای ارزنده و ملی‌پوشان سابق تیم ملی کاراته کشورمان هستند.

داوری با اشاره به درخشش کاراته‌کاهای تیم هیئت کاراته قزوین در رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور گفت: کاراته‌کاهای نوجوان قزوینی در این مسابقات عملکرد خوبی داشتند و موفق شدند در هفته‌های آغازین زنگ خطر جدی را برای مدعیان به صدا درآورند.

وی اذعان کرد: کاراته‌کاهای استان قزوین در این رقابت‌ها که با حضور 28 تیم در سالن کبکانیان تهران برگزار شد، توانستند تیم‌های تندرسقز و بتن‌سازی ساری را شکست دهند و صاحب دو پیروزی ارزشمند شوند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول