اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته استان قزوین:

کاراته‌کاهای قزوینی در لیگ برتر به مصاف رقیبان می‌روند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان قزوین از رویارویی کاراته‌کاهای استان قزوین مقابل رقیبان در هفته دوم لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد.

کاراته‌کاهای قزوینی در لیگ برتر به مصاف رقیبان می‌روند

حمیدرضا داوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: تیم هیئت کاراته تاکستان به نمایندگی از استان قزوین در این هفته از رقابت‌ها به مصاف تیم‌های شهدای الوند و باشگاه گاز زنجان می‌رود.

وی اظهار کرد: تیم هیئت کاراته تاکستان با کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ کاراته استان، جواز حضور در این رقابت‌ها را به دست آورده است و پنجشنبه بیست و هفتم مهر ماه در تهران به مصاف این حریفان خواهد رفت.

داوری عنوان کرد: تیم هیئت کاراته تاکستان در آغاز هفته نخست و دوم خود در رقابت‌های لیگ برتر هفته گذشته موفق شد در ورزشگاه افراسیابی تهران به ترتیب تیم‌های هیئت کاراته کردستان و باشگاه آرمان تهران را مغلوب کند.

داوری با اشاره به اینکه رقابت‌های لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور با حضور 12 تیم در دو گروه شش تیمی برگزار می‌شود، اظهار کرد: کاراته‌کاهای هیئت کاراته تاکستان در گروه نخست این رقابت‌ها با تیم‌های دانشگاه پلیس، گاز زنجان، شهدای الوند، باشگاه آرمان تهران و هیئت کاراته کردستان هم‌گروه هستند.

دبیر هیئت کاراته استان با اشاره به اینکه کاراته‌کاهای منتخب و برتر لیگ برتر استان در ترکیب تیم تاکستان برای شرکت در رقابت‌های لیگ برتر حضور دارند، افزود: با استفاده از نیروی جوانی و انگیزه بالا امیدوار هستیم تیم هیئت کاراته تاکستان حضوری موفق و ارزشمند در این مسابقات داشته باشد و در هفته دوم این رقابت‌ها عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد.

وی عنوان کرد: هدایت تیم تاکستان در رقابت‌های لیگ برتر بر عهده شاهرخ رحمانی و بهروز اولادی است که هر دو مربی از کاراته‌کاهای ارزنده و ملی‌پوشان سابق تیم ملی کاراته کشورمان هستند.

داوری در ادامه با اشاره به درخشش کاراته‌کاهای تیم هیئت کاراته قزوین در رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور گفت: کاراته‌کاهای نوجوان قزوینی در این مسابقات عملکرد خوبی داشته و توانستند در هفته‌های آغازین زنگ خطر جدی را برای مدعیان به صدا درآورند.

وی تصریح کرد: کاراته‌کاهای استان در این رقابت‌ها که با حضور 28 تن در سالن کبکانیان تهران برگزار شد، توانستند تیم‌های تندر سقز و بتن‌سازی ساری را شکست داده و صاحب دو پیروزی ارزشمند شوند.

دبیر هیئت کاراته استان در پایان روند رو به رشد این رشته ورزشی در سطح استان را ستودنی توصیف کرد و گفت: با تلاش و برنامه‌ریزی مسئولان هیئت کاراته استان می‌توان در آینده شاهد موفقیت‌های بیشتری از کاراته‌کاهای استان در سطح میادین مختلف بود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول