اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی نونهالان

قهرمانان سبک‌های آزاد کاراته قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: رقابت‌‌های قهرمانی سبک‌های آزاد کاراته استان قم با معرفی افراد و تیم‌های برتر رده سنی نوجوانان به پایان رسید.

قهرمانان سبک‌های آزاد کاراته قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم کاراته از جمله رشته‌هایی است که در بین ورزش‌های رزمی نوجوانان و جوانان علاقمند زیادی را به خود جذب کرده است و در دو بخش کنترلی و غیر کنترلی نیز به صورت کاملاً جدی و پویا فعالیت می‌کند.

این رشته ورزشی در بخش کنترلی هم‌اکنون چهره‌های مستعدی در تیم‌های ملی رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان دارد و در تابستان امسال در رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان مدال‌های ارزشمندی کسب کرد.

از سوی دیگر در کاراته بخشی با عنوان غیرکنترلی نیز قرار دارد و در رقابت‌هایی که به مناسبت گرامیداشت روز تربیت بدنی و ورزش برگزار شد، مدعیان در رده‌های سنی مختلف با یکدیگر رقابت کردند.

بر اساس برنامه‌ریزی هیئت کاراته قم، مسابقات سبک‌های آزاد کاراته قهرمانی استان قم با شرکت مدعیان رده‌های سنی مختلف از باشگاه‌ها و تیم‌های فعال کاراته در استان قم برگزار شد و امروز نفرات برتر خود را در اوزان مختلف رده سنی نونهالان شناخت.

این مسابقات در رده سنی نونهالان، بین مدعیان سبک‌های آزاد کاراته استان قم در حالی به انجام رسید که با وجود آغاز سال تحصیلی بیشتر نونهالان کاراته‌کا، استقبال خوبی نسبت به رقابت‌های قبلی کاراته در قم داشتند و پیکارها در این رده سنی در شش وزن برگزار شد.

مدعیان اوزان مختلف که در رقابت‌های کاراته قهرمانی رده سنی نونهالان سبک‌های آزاد کاراته قم شرکت کرده بودند در خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم رقابت نزدیک و دیدنی با یکدیگر داشتند که در نهایت برترین‌ها شناسایی شدند.

در پایان این پیکارها در رقابت‌های بخش انفرادی علی رمضان‌خواه، محمدصالح دهکار، حسین کنجکاو، علی باقری‌فر، سید دانیال ابوطالبی و سید محمد حسینی با غلبه بر دیگر رقبای خود به مقام نخست دست یافته و موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها شدند.

در حالی که در این دوره از پیکارها نزدیک به 110 کاراته‌کا از باشگاه‌های فعال کاراته قم با یکدیگر به رقابت پرداختند، برترین‌های اوزان مختلف این شانس را دارند که در قالب تیم قم به رقابت‌های قهرمانی و همچنین سبک‌های آزاد کاراته کشور اعزام شوند.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول