اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته استان اصفهان خبر داد

16 هزار کاراته‌کا در استان اصفهان فعالیت دارند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان اصفهان از فعالیت 16 هزار ورزشکار کاراته‌کا در حال حاضر در این استان خبر داد.

16 هزار کاراته‌کا در استان اصفهان فعالیت دارند

علی دعوائی‌ها در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس هیئت کاراته کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: این تعداد ورزشکار کاراته‌کا در هفت سبک آزاد و سه سبک کنترلی کاراته در استان اصفهان فعالیت دارند.

وی افزود: فدراسیون کاراته دارای 55 سبک است که حدود 25 سبک آزاد و 30 سبک آن نیز کنترلی است.

این مسئول با اشاره به اینکه هیئت کاراته استان اصفهان در حال حاضر حدود 30 سبک را با استیل‌های مختلف در سراسر استان اصفهان مدیریت می‌کند بیان داشت: هر یک از این سبک‌ها به صورت جداگانه دارای چارت تشکیلاتی شبیه به چارت تشکیلاتی هیئت‌های ورزشی هستند، اما هیئت کاراته استان بر فعالیت آنان نظارت دارد.

دعوایی‌ها همچنین رتبه هیئت کاراته بین 52 هیئت ورزشی استان را رتبه سوم در سال گذشته اعلام کرد و گفت: هیئت کاراته استان اصفهان از رتبه 27 در بین 55 هیئت ورزشی استان در مدیریت جدید به رتبه سوم صعود کرده است.

به گفته وی، سال گذشته نیز با وجود عدم بودجه، هیئت کاراته استان اصفهان موفق شد از بین هیئت‌های استان در 30 استان کشور از رتبه 16 به رتبه سوم صعود کند.

این مسئول کسب رتبه برتر روابط عمومی هیئت کاراته استان و کسب نمره پنج، بالاترین نمره انضباطی از فدراسیون کاراته را از جمله موفقیت‌های این هیئت دانست و گفت: هیئت کاراته استان اصفهان با چنین شاخص‌هایی توانسته به عنوان یک فدراسیون کوچک کاراته در استان اصفهان فعالیت داشته باشد.

به گفته وی، تهیه پکیج آموزش داوری سبک‌های کاراته، تهیه کتاب و نرم‌افزار داوری به علاوه چهار ساعت آموزش کمیته از جمله فعالیت‌های هیئت کاراته استان اصفهان در بخش آموزش است. 

دعوائی‌ها در ادامه از برگزاری آزمون‌های دان چهار و پنج کاراته در استان اصفهان توسط این هیئت خبر داد و گفت: برگزاری آزمون دان‌های چهار و پنج توسط هیئت کاراته استان اصفهان از مسافرت ورزشکاران این استان به تهران برای شرکت در آزمون جلوگیری کرده است.

رئیس هیئت کاراته استان اصفهان متذکر شد: در حال حاضر دو ورزشکار دان هشت و 11 ورزشکار دان هفت و همچنین دو داور آسیایی و بین‌المللی کاتا به عنوان تنها داوران کاتای کشور در هیئت کاراته استان اصفهان فعالیت دارند.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول