اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار:

کاراته‌کاران فریدونکناری در قهرمانی کشور 20 مدال کسب کردند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار از کسب 20 مدال رنگارنگ توسط بانوان فریدونکناری از مسابقات کاراته بانوان قهرمانی کشور خبر داد.

کاراته‌کاران فریدونکناری در قهرمانی کشور 20 مدال کسب کردند

فرشید قدیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: اعزام دوچرخه‌سواران به مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان در تنکابن، اعزام تیم تکواندو به مسابقات قهرمانی استان برای دیدار با تیم چمستان و با انتخابی استانی و اعزام تیم کشتی شهرستان به مسابقات کشتی رده سنی نونهالان و خردسالان در بهنمیر و با امتیاز 6 بر 26 پیروزی فریدونکنار از مهم‌ترین عملکرد هفته‌های گذشته بوده است.

به گفته قدیمی اعزام به مسابقات کاراته بانوان قهرمانی کشور سبک شوتوکان در کرج با کسب هفت مدال طلا و پنج نقره و هشت برنز توسط فریدونکناری‌ها انجام شده است.

به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار، مسابقات فوتبال لیگ برتر جوانان استان مازندران بین تیم‌های استقلال نوین با خزر بهنمیر در زمین ورزشی شهید کریم آزادی برگزار و اردوی انتخابی زیر 10 سال و 12 سال استانی مازندران برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور در بیرجند در فریدونکنار میزبانی شده است.

وی با اشاره به دیدار تیم فوتبال استقلال نوین با تیم پرسپولیس ساری در ساری از اعزام به مسابقات قهرمانی کاراته بانوان کشور در نکا و اعزام به مسابقات قهرمانی کاراته بانوان سازمان جوانان کشور در کرمانشاه و با کسب هفت طلا و پنج نقره و چهار برنز خبر داد.

این مسئول ادامه داد: بازدید از پروژه‌های مهلبان، خانه کشتی حسین‌آباد و طرح ضربتی روستای اسلام‌آباد در دستور کار است و عزیمت گروه کوهنوردی البرز به قله ماسوله داغ در گیلان و اعزام تیم کشتی روستای سوته برای مسابقه با تیم کوهی‌خیل جویبار را نیز داشتیم.

قدیمی اذعان داشت: برگزاری جشنواره پرواز بادبادک‌ها در پارک لاله شهرستان فریدونکنار، برگزاری مسابقات تکواندو رده سنی نونهالان و خردسالان، میزبانی مسابقات رزمی کیک بوکسینگ قهرمانی استان و میزبانی مسابقات ژیمناستیک انتخابی استان مازندران در سالن حجاب از دیگر عملکرد این نهاد بوده است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول