اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت وگو با فارس

طرح نخبه‌پروری کاراته در استان اصفهان آغاز شد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته آموزش هیئت کاراته استان اصفهان گفت: نخستین جلسه تمرینی طرح نخبه‌پروری جمعه در دو بخش دختران و پسران آغاز به کار کرد.

طرح نخبه‌پروری کاراته در استان اصفهان آغاز شد

افشین طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: نخستین جلسه اردوی تمرینی طرح طلایی نخبه‌پروری را از روز جمعه 14 مهرماه با حضور 270 قهرمان در تمام رده‌های سنی و در دو بخش دختران و  پسران آغاز کردیم.

وی تصریح کرد: نخستین جلسه تمرینی این طرح با هدف افزایش سطح فنی قهرمانان استان در تمام رده‌ها با استفاده از علم روز، تمرین و مسایل فنی کاتا و کومیته آغاز شد.

مسئول کمیته آموزش هیئت کاراته استان اصفهان افزود: 120 کاراته‌کای دختر زیر نظر اشرف سلامپور و مربیان این طرح خانم‌ها مرضیه برات‌دستجردی و سمانه حبیبی صبح جمعه در سالن کارگران برگزار شد و پس از آن 150 کاراته‌کای پسر جمعه در سالن خانه کاراته زیر نظر مربیان این طرح محمد منتظرالقائم، داوود یزدخواستی و فرشید صادقی برنامه تمرینی خود را دریافت کردند.

وی ادامه داد: مربیان این طرح از قهرمانان اسبق کاراته استان و کشور و آشنا به علم روز رشته‌های تخصصی کومیته و کاتا انتخاب شده‌اند و در آینده مربیان دیگری اضافه می‌شوند.

وی درباره زمان این طرح گفت: طی یک پروسه یک ساله برنامه‌ریزی تمرینی صورت می‌گیرد و بازیکنان حاضر در اردو که از قهرمانان استانی و سبکی کشوری را شامل می‌شوند زیر نظر برنامه مربیان تمرین می‌کنند و در نظر داریم از بین این بازیکنان تیم‌های قوی و آماده‌ای را برای مسابقات مختلف کشوری به هیئت استان معرفی کنیم.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول