اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته استان اصفهان خبر داد

محمدمهدی فرجی رییس هیئت کاراته شهرستان کاشان شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان اصفهان گفت: مراسم تودیع و معارفه رئیس قبلی و رییس جدید هیئت کاراته شهرستان کاشان برگزار و محمدمهدی فرجی به عنوان رییس جدید هیئت کاراته شهرستان کاشان انتخاب شد.

محمدمهدی فرجی رییس هیئت کاراته شهرستان کاشان شد

علی دعواییها امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مراسم تودیع حمیدرضا آرزو و معارفه محمدمهدی فرجی در سومین سفر شهرستانی هیئت کاراته استان اصفهان به کاشان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه که با حضور جمعی از مربیان و پیشکسوتان کاراته شهرستان کاشان برگزار شد.

رئیس هیئت کاراته استان اصفهان افزود: در این جلسه فرجی به عنوان رئیس جدید هیئت کاراته کاشان معرفی شد و از زحمات حمیدرضا آرزو رئیس قبلی این هیئت تقدیر شد و  در ادامه این جلسه نیز عملکرد هیئت کاراته کاشان و برنامه های آتی این هیئت به مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه به تورنمنت بین‌المللی سبک‌های آزاد ارمنستان اشاره و تصریح کرد: چهار طلا و یک نقره دستاورد نمایندگان اصفهان در تورنمنت بین‌المللی سبک‌های آزاد ارمنستان بود.

دعواییها تصریح کرد: این سبک‌های آزاد شنبه و یکشنبه 22 و 23 مهرماه با حضور 10 کشور در ارمنستان برگزار شد.

رئیس هیئت کاراته استان اصفهان اضافه کرد: تیم منتخب کیوکوشین ماتسویی استان متشکل از سه نفر به مربی‌گری رحمت الله نظری در این رقابت‌ها شرکت کرد و توانست با کسب چهار مدال طلا و یک نقره در مجموع مدال‌ها نایب قهرمان این رقابت‌ها شود.

وی گفت: حجت الله نجیمی در وزن آزاد مدال طلا، داود مینایی در وزن 75 کیلو گرم مدال طلا و در بخش کاتا مدال طلا و امیر سالار دوستی در وزن 75- مدال نقره و در وزن 80- مدال طلای این رقابت‌ها را کسب کردند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول