اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته استان قزوین:

کاراته‌کای قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان قزوین از حضور بهمن عسگری کاراته‌کای ملی‌پوش کشورمان در اردوی نهم تیم ملی خبر داد.

کاراته‌کای قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

حمیدرضا داوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: مرحله نهم این اردو از امروز با حضور 10 کاراته‌کا در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می‌شود.

وی افزود: مرحله نهم اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته در حالی از امروز در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می‌شود که پیش از این ملی‌پوشان دو مرحله اردوی تمرینی خود در اصفهان را برگزار کرده بودند.

داوری تصریح کرد: بهمن عسگری به همراه سعید احمدی، ابراهیم حسن بیگی، مازیار الهامی، علی فداکار، ذبیح‌الله شیب، سجاد گنج‌زاده، امیر مهدی‌زاده، سعید فرخی و سامان حیدری نفرات حاضر در اردوی تیم ملی را تشکیل می‌دهند.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین یادآور شد: تیم ملی کاراته کشورمان خود را برای حضور در بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی که اول تا پنجم آذر ماه در پاریس برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین گفت: دو داور استان مدرک داوری درجه ممتاز ملی کاراته کشور را کسب کردند.

وی همچنین از قبولی دو داور استان در آزمون ارتقای داوری دوره‌های درجه یک کاراته کشور خبر داد و تصریح کرد: زینت قاسمی و اصغر عباسی شهرستانکی در آزمون ارتقای داوری توانستند با کسب امتیازات لازم نمره قبولی فدراسیون کاراته کشورمان را به دست آورند.

داوری بیان کرد: این کلاس داوری با حضور استاد پاتریک لیم، رئیس شورای داوری فدراسیون آسیا در روزهای دوازدهم تا چهاردهم مهر ماه در تهران برگزار شد.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین تصریح کرد: زینت قاسمی با کسب مدرک "RC" دوره‌های درجه یک داوری توانست به طور مستقیم مجوز حضور به عنوان داور وسط بر روی تاتامی را به دست آورد.

داوری عنوان کرد: اصغر عباسی شهرستانکی نیز با کسب مدرک "RB" داور کنار توانست جواز حضور در مسابقات کشوری را به عنوان داور کنار کسب کند.

دبیر هیئت کاراته استان عملکرد کاراته‌کاهای قزوین را در سطح مسابقات کشوری عالی توصیف کرد و افزود: خوشبختانه روند رو به رشد و درخشش ورزشکاران استان قزوین در این رشته ورزشی درخشان است که تلاش می‌کنیم این موفقیت‌ها را تداوم ببخشیم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول