اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته قزوین اعلام کرد

کسب مدرک درجه ممتاز کاراته توسط دو داور قزوینی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان قزوین گفت: دو داور استان قزوین مدرک داوری درجه ممتاز ملی کاراته کشور را کسب کردند.

کسب مدرک درجه ممتاز کاراته توسط دو داور قزوینی

حمیدرضا داوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: زینت قاسمی و اصغر عباسی شهرستانکی در آزمون ارتقای داوری توانستند با کسب امتیازات لازم نمره قبولی فدراسیون کاراته کشورمان را به دست آورند.

وی بیان کرد: این کلاس داوری با حضور استاد پاتریک لیم، رئیس شورای داوری فدراسیون آسیا در روزهای دوازدهم تا چهاردهم مهر ماه برگزار شد.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین تصریح کرد: زینت قاسمی با کسب مدرک "RC" دوره‌های درجه یک داوری توانست به طور مستقیم مجوز حضور به عنوان داور وسط بر روی تاتامی را به دست آورد.

داوری عنوان کرد: اصغر عباسی شهرستانکی نیز با کسب مدرک "RB" داور کنار توانست جواز حضور در مسابقات کشوری را به عنوان داور کنار کسب کند.

دبیر هیئت کاراته استان تصریح کرد: با حضور داوران آسیایی، جهانی و ملی به تمامی شرکت کننده‌ها گواهی حضور در این استاژ از طرف پاتریک لیم رئیس شورای داوری فدراسیون اهدا شد.

داوری در ادامه با اشاره به درخشش تیم کاراته بانوان سبک شوتوکان ساساکی قزوین در مسابقات قهرمانی کشور گفت: در این رقابت‌ها بانون کاراته‌کای استان اثبات کردند که شایستگی‌های بالایی دارند و می‌توانند روی نوار موفقیت حرکت کنند.

داوری با بیان اینکه این رقابت‌ها با حضور 250 ورزشکار از 6 استان کشور در شهر محمدیه برگزار شد، افزود: در نتایج رده‌بندی تیمی این مسابقات بانوان کاراته‌کای استان با کسب 49 مدال رنگارنگ قهرمانی را از آن خود کردند.

وی تصریح کرد: در این مسابقات بانوان استان موفق شدند 16 مدال طلا، 13 مدال نقره و 20 مدال برنز را به دست آورند.

داوری بیان کرد: در این مسابقات تیم اصفهان با کسب 6 مدال طلا، 5 مدال نقره و 7 مدال برنز دوم شد و تیم خوزستان با کسب 3 مدال طلا، یک مدال نقره و 16 مدال برنز بر سکوی سومی ایستاد.

دبیر هیئت کاراته استان علمکرد کاراته‌کاهای استان را در سطح مسابقات کشوری عالی توصیف کرد و گفت: سال گذشته در جریان اردوهای انتخابی تیم‌های ملی در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان 10 کاراته‌کای قزوینی برای نخستین بار با دعوت کادر فنی تیم‌های ملی حضور داشتند که این خود نشان از آن دارد که ورزشکاران استان توانسته‌اند در این رشته ورزشی انتظارات را برآورده کنند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول