اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی مشهد:

نظر علما بر بهداشتی‌تر شدن انجام ذبح‌ها است

خبرگزاری فارس: مسئول نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی مشهد گفت: نظر علما بر بهداشتی‌تر شدن انجام ذبح‌ها است تا از توزیع گوشت‌های آلوده جلوگیری شود

نظر علما بر بهداشتی‌تر شدن انجام ذبح‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد حسین حسابی ظهر امروز در جلسه شورای بهداشت و درمان که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان مشهد برگزار شد، اظهار کرد: انجام دادن ذبح‌ها در خیابان و یا منازل برخلاف رعایت بهداشت است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 70 درصد ذبح‌های انجام شده در سال گذشته در کشتارگاه‌ها انجام شده است، تصریح کرد: امسال شرایط بهداشتی بسیار به خاطر شیوع تب کریمه کنگو بسیار حادتر است و باید این میزان را به بالای 90 درصد برسانیم.

مسئول نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی مشهد با اشاره به اقدامات انجام شده در سازمان‌های مختلف برای اطلاع‌رسانی، ادامه داد: برپایی چادرهای هلال‌احمر،‌ نشست خبری برای اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌ها، نصب بنر و تابلو در موقعیت‌های مختلف شهر و نصب میز خدمت در فرودگاه برای ارائه خدمات به حجاج از جمله این اقدامات است.

حسابی افزود: تمام این اطلاع‌رسانی‌ها برای این انجام می‌شود که مردم ترغیب شوند تا از ذبح‌های خیابانی که احتمال ابتلا به بیماری‌ها را افزایش می‌دهد در کشتارگاه‌ها انجام شود.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول